BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med administrative opgaver? har du talforståelse og flair for økonomi? Værdsætter du et godt kollegialt fællesskab og et stærkt samarbejde? Trives du med et varieret og spændende opgave indhold. Så er det måske dig, vi søger som vores nye administrative medarbejder.
I Staben for bibliotek, borgerservice og Sund By er vi med til at sikre en effektiv og stabil service og drift i forhold til Økonomi, personaleadministration, bygningsvedligehold og øvrige administrative opgaver. Det betyder, at vi har mange forskellige opgaver og samarbejdskollegaer på tværs af organisationen.
I afdelingen hjælper vi hinanden med opgaverne og samarbejder om at nå i mål. Du får naturligvis dine egne ansvarsområder, hvor du bliver primær kontaktperson.
Opgaven
- Daglige fakturahåndteringer, betalinger og fremsendelser for både bibliotek, borgerservice og Sund By
- Betaling af tilskud til borgerne i.f.t. fod behandling, fysioterapi, tandbehandling m.v., med kontakt til borgere og behandlere, tandlæger mv. samt andre opgaver i tæt tilknytning til afdelingen for enkeltydelser og pension
- Afstemninger af bank og mellemregningskonti, forbrugsopgørelser
- Administration af opgavelister i.f.t. pensions systemet. Mellem kommunale refusioner betalinger og fremsendelser
- Øvrige ad hoc-opgaver (herunder f.eks. administration af julehjælp)
Om dig
Det forventes:
- At du er struktureret og god til at danne overblik
- At du har gode IT-kompetencer, da vi arbejder med mange forskellige it-systemer
- At du er analytisk og kritisk i din tilgang, da der jævnligt sker ændringer i både IT-systemer, opgave indhold og behov
- At du arbejder selvstændigt samt sikrer at opgaverne kommer godt i mål
- At du kan sætte dig ind i komplicerede områder og kommunikere på en letforståelig måde, da vi arbejder med kompliceret lovgivning og ofte har behov for at formidle til både kollegaer, borgere og behandlere
- At du har gode samarbejdsevner, vi har samarbejdspartnere både internt og eksternt, vi prioriterer at der ydes en god service
- At du er en god kollega, der værdsætter et godt arbejdsmiljø, og er med til at skabe det
- At du har en administrativ, økonomisk eller anden relevant uddannelsesbaggrund.
Vi tilbyder
- En spændende arbejdsplads i en udviklingsorienteret organisation
- Et godt fungerende team, hvor vi sparrer, udvikler og hjælper hinanden
- Et meningsfuldt job med varierende opgaver
- Gode muligheder for udvikling og læring
- Gode kollegaer som glæder sig til at få en ny kollega i dig.
Praktiske oplysninger
Stillingen er på 37 timer om ugen og aflønnes i henhold til gældende overenskomst afhængig af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Som led i ansættelsesprocessen indhenter vi referencer på den kandidat, som vi tilbyder jobbet.
Din arbejdsplads er på Samsøgade 3, 8700 Horsens.
Hvis du er nysgerrig efter mere information, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Mona Rahbek tlf. nr. 29216634. (i perioden 2. januar til 12. januar 24)
Stillingen forventes besat den 1. marts 2024.
Ansøgningsfrist den 14. januar 2024
Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 23. januar.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963644