Administrativ medarbejder med kendskab til Navision søges til Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger lige nu en administrativ medarbejder med flair for IT til et længere vikariat ved en international kunde.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Flytning af kunde fra Navision til Cargo Write
  • Oprette nye kunder
  • Overføre data
  • Kontrol af data.

For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du arbejder kvalificeret og selvstændigt med dine arbejdsopgaver, og at du har en god og bred IT-forståelse.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Taler og forstår dansk
  • Har stort IT kendskab
  • Har kendskab til Navision
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er mødestabil.

Det er en fordel, hvis du også har kendskab til Cargo Write, det er dog ikke et krav.

Praktiske informationer:

  • Jobbet er i Horsens
  • Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt
  • Løn efter kvalifikationer.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 72 10 85 46 hverdage mellem 08-16.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Bech Personale ApS, Kongensgade, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928546

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet