BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger lige nu en administrativ medarbejder med flair for IT til et længere vikariat ved en international kunde.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Flytning af kunde fra Navision til Cargo Write
- Oprette nye kunder
- Overføre data
- Kontrol af data.
For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du arbejder kvalificeret og selvstændigt med dine arbejdsopgaver, og at du har en god og bred IT-forståelse.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Taler og forstår dansk
- Har stort IT kendskab
- Har kendskab til Navision
- Kan arbejde selvstændigt
- Er mødestabil.
Det er en fordel, hvis du også har kendskab til Cargo Write, det er dog ikke et krav.
Praktiske informationer:
- Jobbet er i Horsens
- Der ønskes tiltrædelse hurtigst muligt
- Løn efter kvalifikationer.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 72 10 85 46 hverdage mellem 08-16.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Bech Personale ApS, Kongensgade, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928546