Administrativ medarbejder til dagtilbudsområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Børn, Unge og Kulturstaben søger administrativ medarbejder på dagtilbudsområdet
Energi, engagement, en struktureret tilgang til opgaverne og gode samarbejdsevner er kodeordene for den profil, vi søger. Vi er nemlig optaget af at yde en god og professionel service på dagtilbudsområdet med udgangspunkt i vores motto, ”Det handler om børnene”.

Hvis jeg får stillingen hos jer, hvad skal jeg så lave?
Din primære opgave er at yde administrativ bistand for dagtilbudschefen og varetage en række forskellige administrative og IT-opgaver på det samlede dagtilbudsområde.

De administrative opgaver er mangeartede, og du vil have en bred kontaktfalde med både dagtilbudslederne og de administrative medarbejdere på området. Vi leder derfor efter en kollega, som er en god formidler og er god til at samarbejde. Du kommer f.eks. til at stå for vores løbende nyhedsbrev, fordeling af elever og studerende og gennemførsel af valg til frokostmåltidet.

Derudover har du en række IT-opgaver, som bl.a. omfatter den løbende udvikling og vedligeholdelse af AULA dagtilbud. Vi står samtidig midt i en implementering af et nyt system til arbejdstidsregistrering, så vi leder efter en kollager, som er en god projektleder, og som kan være bindeled mellem de enkelte dagtilbud og vores leverandør. Derfor er det vigtigt, at du har et godt overblik og hurtigt kan sætte dig ind i det nye system og de arbejdsgange, som systemet skal understøtte.

Du bliver en del af administrationsteamet, hvor du vil arbejde tæt sammen med dygtige kolleger, hvor vi har høj faglighed. Samtidig er vi et team, hvor vi hjælper hinanden og støtter hinanden i vores opgaveløsning.

Du vil primært varetage følgende opgaver:

  • Administrativ bistand for dagtilbudschefen, herunder kalenderstyring, mødebooking, sekretær for dagtilbudsområdets medarbejderudvalg, ansættelser af ledere
  • Udarbejdelse af nyhedsbreve, tovholder for netværket af administrative medarbejdere (i samarbejde med en dagtilbudsleder)
  • Diverse ad hoc administrative opgaver i samarbejde med dagtilbudslederne og de administrative medarbejdere på dagtilbudsområdet
  • Fordeling af administrative opgaver i forbindelse med ansættelse af pædagogiske assistentelever, meritpædagoger og studerende
  • Behandling af ansøgninger vedr. socialpædagogisk friplads
  • Løbende udvikling og vedligeholdelse af AULA Dagtilbud
  • Projektleder for implementeringen af vores nye arbejdstidsregistreringssystem
  • Informationssikkerhedsmedarbejder på dagtilbudsområdet
  • Ansvarlig for gennemførsel af forældrenes valg til frokostmåltidet
Hvem er du?
  • Du er uddannet assistent med speciale i offentlig administration, administrationsbachelor eller lignende og har erfaring med kommunal administration.
  • Du har gode samarbejdsevner, er imødekommende og er en god formidler.
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret
  • Du har et digitalt mindset og gode IT kompetencer, og det er fordel, hvis du kender de systemer vi arbejder i (AULA Dagtilbud, Hjernen og Hjertet, Dynamic Template, xflow, SBSYS)
Lidt om os
Børn, Unge og Kulturstaben er en stabsfunktion for Børn, Unge og Kulturområdet. Vi løser opgaver på fem områder: Børn og Familier, Dagtilbud, Folkeskole, Unge samt Kultur og Fritid.

Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation,
ledelsesinformation, organisationsudvikling, kvalitetsudvikling, økonomistyring og
sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de
decentrale enheders opgaveløsning.

Vi er ca. 40 kolleger med forskellig faglige baggrunde, som er organiseret i fire teams:
Administrationsteamet, Økonomiteamet, Udviklingsteamet samt Fritidsteamet.

Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation.
  • Gode muligheder for fortsat faglig udvikling og efteruddannelse.
  • Et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere.

Ansøgning
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. august 2023. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er mandag den 26 juni. Vi forventer at afholde samtaler torsdag den 29 juni. Du vil i forbindelse med samtalen få tilsendt en opgave, som du skal fremlægge til samtalen.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Økonomi- og
Administrationschef Susanne Strandbjerg på telefonnummer 21 53 64 63 eller e-mail ssn@horsens.dk (hvis du ikke kan få fat i Susanne, så send evt. en besked eller e-mail med kontaktoplysninger, så kontakter hun dig).

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Send ansøgning”.

Husk at vedhæfte både din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=85854acb-4b45-4100-968a-ed940b373128

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848702

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet