Administrativ medarbejder til Horsens Ungdomsskole - Sikre effektiv drift og samarbejde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre effektiv og smidig drift af Horsens Ungdomsskole? Er du præcis på tasterne og knivskarp til at overholde deadlines? Så læs med her!

Horsens Ungdomsskole favner bredt og vi spreder os over alt fra heltidsundervisning for 7.-10. klasse, SSP, Virksomhedscenter med særligt tilrettelagte skole- og praktikforløb for unge på 15-25 år, kommunens Videnscenter, fritidsundervisning, klubber og meget andet. Vi har pt. knap 90 månedslønnede og 120 timelønnede fordelt på 16 klubber rundt omkring i hele kommunen samt en håndfuld matrikler til vores heltidsundervisning.

Til vores administration søger vi en medarbejder, som i tæt samarbejde med de øvrige ansatte i administrationen, Klub/SSP og Fritidsafdelingen, skal varetage mange af de administrative opgaver der er omkring vores Klubber og Fritidsafdeling.

Vi søger en medarbejder med erfaring fra en lignende stilling, og meget gerne med de systemer/programmer vi anvender. Det drejer sig særligt om administrationsprogrammerne Feliks og Rollebaseret Indgang (ROI).
 

  • Være primær på ajourføring og vedligehold af vores administrative system Feliks:
    • Oprette og vedligeholde ansættelser i Feliks
    • Oprette og vedligeholde fritids- og klubhold i Feliks
    • Indberetning af lønelementer i Feliks
    • Udtræk og behandling af diverse statistikker i Feliks
  • Oprette ansættelser i vores administrative system ROI
  • Vejledning til klubledere og fritidsafdeling i forbindelse med ansættelser og lønberegninger
  • Deltagelse i planlægning og afvikling af UngFest (to gange årligt)
  • Administration af skolens købe og benzinkort
  • Kommunikationsarbejde:
    • Vedligehold af hjemmeside
    • Udarbejde pressemeddelelser
    • Opslag på SoMe
    • Bidrage til udarbejdelse af vores fritidskatalog SpotOn
  • Telefon og skrankebetjening
  • Diverse ad hoc

Stilling er på minimum 30 timer, men med mulighed for flere. Timerne skal lægges indenfor administrationens åbningstid som er: mandag til onsdag 9 til 14, torsdag 9 til 17 og fredag 9 til 13.30. Planlægning af dine timer vil ske i samråd med den øvrige administration.

Vi forventer at du:
  • Er serviceminded og er holdspiller
  • Er vant til mange afbrydelser i løbet af en arbejdsdag
  • Har relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Har erfaring fra en lignende stilling og/eller lignende systemer
  • Kan arbejde struktureret
  • Er samarbejdsorienteret
  • Er nysgerrig på opgaverne og evner at arbejde selvstændigt
  • Ser muligheder fremfor begrænsninger og tænker i helhedsløsninger

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist mandag den 19.08.2024 og vi forventer at afholde samtaler fredag den 23. august. Spørgsmål til stillingen kan rettes til konst. administrationsleder Line Zilmer-Bækgaard på tlf. 7629 1522.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 😊

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Falstersgade 24, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6091278

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook