Administrativ medarbejder til visitation af specialtilbud på dagtilbuds- og skoleområdet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder, som kan stå for de administrative opgaver i forbindelse med visitationen til specialtilbuddene på dagtilbuds- og skoleområdet. 

Der er tale om et vikariat af ca. 1 års varighed. I den første del af vikariatet vil de administrative opgaver omkring visitation af børn til specialtilbud fylde mest, mens der i den sidste del af vikariatet også vil være andre opgaver, som fx omhandler vores projekter og uddannelsesforløb på dagtilbuds-, skole- og kulturområdet.

Hvis jeg får stillingen hos jer, hvad skal jeg så lave?
Din primære opgave er at understøtte visitering til specialskole og dagtilbud. Det er derfor vigtigt, at du har et godt overblik og har styr på detaljerne, og at du hurtigt kan sætte dig ind i nye arbejdsgange.

Samtidig er vi ved at revidere vores arbejdsgange, så der vil også være god mulighed for at tage del i og bidrage til flere udviklingsopgaver i samarbejde med gode kollegaer i teamet og vores samarbejdspartnere i Tværgående Enhed for Læring. 

Du bliver en del af administrationsteamet, hvor du vil arbejde tæt sammen med dygtige kollegaer, hvor vi har en høj faglighed, og samtidig vil du arbejde tæt sammen med Tværgående Enhed for Læring i understøttelsen af PPR psykologer og talehørekonsulenter. Vi fremstår som et team og som en organisation, hvor vi hjælper hinanden og støtter hinanden i vores opgaveløsning.

Du vil primært varetage følgende opgaver:

  • Visitationsopgaver for visitationsudvalgene for specialklassetilbud og for særlige dagtilbud, herunder mødeindkaldelser, dagsordner, referater, opfølgning på de behandlede sager og udarbejdelse af afgørelser.
  • Håndtering af klagesager og aktindsigter i Tværgående Enhed for Læring.
  • Sagshåndtering i forbindelse med mellemkommunale sager på anbringelsesområdet og skoletilbud i andre kommuner.
  • Tilmeldingskoordinator for Samspil – dvs. overblik og styring af skolernes virksomhedsbesøg for 5. 6. 7. og 9. årgang.
  • Ad hoc administrative opgaver, som f.eks. mødeindkaldelser og posthåndtering for Tværgående Enhed for Læring. 
Hvem er du?
  • Du er uddannet assistent med speciale i offentlig administration, administrationsbachelor eller lignende.
  • Det er en fordel, hvis du har arbejdet i en kommune og har kendskab til PPR-området eller dagtilbuds- og skoleområdet, men vi ser også gerne din ansøgning, hvis du har anden erfaring eller er nyuddannet.
  • Du har gode samarbejdsevner, er imødekommende og er god til at formulere dig skriftligt.
  • Du er struktureret og er god til at danne dig et overblik over mange detaljer.
  • Du har erfaring med journaliseringssystemet SBSYS, eller er villig til at lære.
Lidt om os
Børn, Unge og Kulturstaben er en stabsfunktion for Børn, Unge og Kulturområdet. Vi løser opgaver på fem områder: Børn og familier, dagtilbud, folkeskole, unge samt kultur og fritid.

Vi arbejder blandt andet med politisk betjening, analyse og udvikling, kommunikation,
ledelsesinformation, organisationsudvikling, kvalitetsudvikling, økonomistyring og
sekretariatsopgaver for direktør, fagchefer og politiske udvalg samt understøttelse af de
decentrale enheders opgaveløsning.

Vi er ca. 40 kollegaer med forskellige faglige baggrunde, som er organiseret i fire teams:
Administrationsteamet, Økonomiteamet, Udviklingsteamet samt Fritidsteamet.

Vi tilbyder
  • en spændende arbejdsplads i en værdibaseret og udviklingsorienteret organisation,
  • gode muligheder for fortsat faglig udvikling,
  • et tværfagligt miljø, hvor professionel servicering og kollegialt fællesskab er i højsædet, og hvor vi arbejder struktureret med læring og udvikling for såvel yngre som erfarne medarbejdere.

Ansøgning
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag den 26. august.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Helle Andreasen, Teamleder for det administrative team, på tlf. 20141894 eller e-mail hea@horsens.dk og/eller Susanne Strandbjerg, Økonomi og Administrationschef, på telefonnummer 21536463 eller e-mail ssn@horsens.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som du sender via knappen ”Send ansøgning”
nedenfor.

Husk at vedhæfte både din ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante bilag.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093926

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook