Bliv administrativ medarbejder i et dynamisk dagtilbud i Egebjerg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Dagtilbud Egebjerg søger ny administrativ medarbejder.

Dagtilbuddet  er midt i en spændende udvikling, hvor vi 1.6.24 udvidede dagtilbuddet med endnu en institution til 170 børn på Nørrestrand. Dagtilbuddet består derud over af 2 institutioner. Kaskelotten, som er en stor integreret institution på 240 børn og vores skovbørnehave, som har 66 indmeldte børn.

Om Afdelingen
Dagtilbuddet  består af ca 90 engagerede medarbejdere med forskellige faglige baggrunde, som alle brænder for at gøre en forskel for børnene i Egebjerg

Vi søger en administrativ medarbejder som skal kunne supportere de drifts- og ledelsesmæssige opgaver, der hører til i administrationen i dagtilbuddet.

Om jobbet
Du vil få en bred vifte af opgaver, der  omfatter:
 

  • understøttelse af ledelsen i forbindelse med rekruttering og personaleadministration ift. afdelingens ca. 90 medarbejdere
  • understøttelse og serviceopgaver ift. øvrige kollegaer ifm. kalenderstyring, tidsregistrering, sygefraværsregistrering, it-hjælp, mv.
  • behandling af fakturaer, udlæg i økonomisystem KMD
  • opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside
  • telefon- og mailpasning, herunder kontakt med forældre og samarbejdspartnere.
  • møde- og konferencetilrettelæggelse og -forplejning
Om dig
Den medarbejder vi ønsker os, har følgende faglige kompetencer:
 
  • Allround kontoruddannelse, fx administrationsbachelor, og gerne med kendskab til offentlig administration og personaleadministration
  • Er velbevandret i brugen af Officepakken og har flair for it-systemer
  • Gerne erfaring med økonomisystemet KMD og journaliseringssystemet sbsys, dog ikke et krav – oplæring vil finde sted
  • Gerne kendskab til KMD I2, som er en del af visitering og børnetaloversigten i dagtilbud
Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:
 
  • Arbejder selvstændigt, har både overblik og flair for detaljen, kan prioritere, være på forkant og følge op
  • Er hjælpsom og løsningsorienteret, kan aflæse situationer og sætter en dyd i at yde den bedste service overfor ledelse og kollegaer
  • Er fleksibel og trives med en god blanding af udfordrende, spændende opgaver og rutineopgaver
Du vil blive del af en engageret kollegagruppe og en arbejdsplads, hvor vi værdsætter at gøre tingene ordentligt og samtidig have tid til at have det sjovt sammen.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.

Stillingen er på 30-37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt eller senest 1. december 2024.

Ansøgningsfristen er 18.10.24 via linket

Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med en ansættelse.

Der er mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse samt hjemmearbejde efter aftale

Samtaler afholdes i uge 43 

Mere info kan fås ved at kontakte dagtilbudsleder Jane Lindner på mail jalin@horsens.dk eller på 23742732 i dagtilmerne mellem 8-16

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Egesholm 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6124833

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook