Bliv en del af et spændende team hos Forum Horsens som teknisk servicemedarbejder/eventafvikler.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig at være en del af et hus hvor der afvikles sportskampe, koncerter og arrangementer? Forum Horsens søger en teknisk servicemedarbejder/eventafvikler til vores arrangementsteam på 5 personer, hvor du, efter endt oplæring, bl.a. vil få et stort ansvar for at være bindeleddet imellem Forum og vores arrangører, så de kan afvikle deres arrangementer, koncerter og sportskampe bedst muligt.
Du vil få ansvar for at få planlægningen af arrangementerne til at gå glat, til at sørge for at huset står klar til arrangører, samt sørge for at arrangementerne forløber bedst muligt. Opgaverne varierer meget, og der skal derfor forventes stor afveksling i dage med administrativt arbejde og dage med praktiske opgaver.
 
De primære arbejdsopgaver vil være:

  • Teknisk service medarbejder opgaver.
  • Opstillinger og nedtagninger.
  • Arrangementsafvikling.
  • Servicering af brugere og gæster.
  • Hjælpe vores eventkoordinator med lave oplæg til arrangementer.
  • Varebestilling.
  • Strukturering af lokaler og depoter.
Vi forventer, at du:
  • Har evnen til at bevare et roligt overblik når der er mange mennesker, højt lydniveau og gang i arrangementerne.
  • Har godt kendskab til IT på brugerniveau.
  • Er indstillet på meget skiftende arbejdstider med en blanding af dagvagter, aftenvagter og weekendarbejde, og dertil variation i sæson.
  • Er serviceminded, og kan samarbejde med vores mange forskellige brugere.
  • Betragter alle arrangementer som vigtige, uanset om der er 10 eller 3.000 deltagere.
  • Bidrager positivt og konstruktivt til arbejdsmiljøet og kan se sig selv i Horsens Kommunes værdier, helhed, værdi, kvalitet og resultat.
Vi tilbyder:
  • En afvekslende hverdag med mange forskellige udfordringer og muligheder.
  • Fleksibel arbejdstid med dag, aften, nat og weekendarbejde.
  • Et givende job, hvor du får lov til at præge udviklingen af samarbejdet i huset.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte chef Martin Bjørn på mail bjma@horsens.dk.

Du vil blive ansat som teknisk servicemedarbejder, med løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse d. 01.08.2024, stillingen er tidsbegrænset til 9 måneder.

Ansøgningsfrist,fredag d. 31. maj 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24.

Du kan læse mere om at være ansat i Horsens Kommune, her: Kommunen som arbejdsplads

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Langmarksvej 53, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051604

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet