Bliv en del af Horsens Kommunes employer branding-team som kommunikationskonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at styrke og forme Horsens Kommunes employer branding? Har du lyst til at hjælpe vores arbejdspladser med at synliggøre, hvad der er særligt ved netop dem? Så vil vi meget gerne modtage din ansøgning til jobbet som kommunikationskonsulent til employer branding i HR-afdelingen Horsens Kommune

Om stillingen
Som kommunikationskonsulent vil du spille en central rolle i at udarbejde kommunikation, der har et hovedfokus på employer branding og understøtter vores HR-initiativer.
Du bliver en del af et stærkt fagligt team i HR-afdelingen, og du kommer til at arbejde sammen med kolleger på tværs af organisationen for at sikre, at vores interne og eksterne kommunikation er effektiv og sammenhængende.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse og implementering af kommunikationsplaner for employer branding
  • Udvikling, produktion og opsætning af kommunikationsmateriale, billeder og video til både interne og eksterne platforme f.eks. intranet, LinkedIn og foldere
  • Rådgivning og sparring med ledelse og medarbejdere om employer branding
  • Strategisk og operationelt arbejde med employer branding for at tiltrække og tilknytte medarbejdere
  • Bruge dine kommunikationsevner til at implementere opgaver i relation til kampagner fx det skarpe stillingsopslag med en stærk kernefortælling
  • Udvikling af kommunikationsmateriale, der fremhæver Horsens Kommune som en attraktiv arbejdsplads
  • Koordinering af kommunikationsaktiviteter ved større HR-projekter og -arrangementer, og formidling af de gode historier

Vi forventer, at du:
  • Har erfaring med employer branding og ved, hvordan man skaber et stærkt employer brand
  • Har erfaring med kommunikation i en HR- eller organisationskontekst
  • Er stærk skriftligt og mundtligt og kan skabe tekst, billeder, video samt lay-out som fænger
  • Har erfaring med digitale kommunikationsværktøjer og sociale medier
  • Har evnen til at formidle komplekse budskaber klart og engagerende, er struktureret, selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • Er kreativ og initiativrig med en stærk forståelse for kommunikationens rolle i en offentlig organisation
  • Har en relevant uddannelse inden for kommunikation f.eks. cand.comm, cand.public, virksomhedskommunikation eller journalist

Hvem er du?
Måske har du flere års erfaring med employer branding, måske er du nysgerrig og vil gerne prøve det mere af. Det vigtigste er, at du er skarp på målgrupperettet kommunikation, kan lide at udvikle og drive nye koncepter, og at du ikke er bange for at stille dig frem og lære fra dig. Du skal samtidig være god til at strukturere og lægge en plan for f.eks. de historier, der løbende skal formidles.

Du kan sætte dig i målgruppens sted, forstår sociale medier og har et sikkert blik for at finde og formidle historier, der kan styrke fortællingen om både Horsens Kommune og den enkelte arbejdsplads. Du hviler i din faglighed og nyder både at udvikle sammen med kolleger og få opgaver sikkert i mål på egen hånd.

Vi tilbyder:
  • Et spændende og afvekslende job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med engagerede og kompetente kollegaer og ledere
  • En arbejdsplads med fokus på trivsel og et godt arbejdsmiljø
  • Fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde

Praktiske informationer
Stillingen er på 30 timer pr. uge og tidsbegrænset i tre år fra 1. oktober 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Vi har brug for, at du har kørekort, da flere opgaver løses på forskellige lokationer i kommunen.

Læser du stadig med og er interesseret?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og dit CV senest d. 14. august 2023. Sammen med din ansøgning skal du vedhæfte et eksempel på et professionelt skriftligt produkt, som du har lavet. Vi afholder 1. samtale d. 22. august og 2. samtale d. 27. august 2023.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os:
HR-konsulent Gitte Bakkegaard træffes på 7629 2256 indtil d. 26. juli. Og fra d. 6. august kan du kontakte teamleder for HR Udvikling og Arbejdsmiljø, Marie Møldrup på 2080 1392 eller chef for HR og Jura, Karina Bentsen på 2235 9367.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6081128

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook