Bliv en del af vores dynamiske team som kontorelev hos Medarbejderne ApS i Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos Medarbejderne ApS tror vi på, at hver medarbejder spiller en afgørende rolle i vores succes. Som kontorelev hos os bliver din dagligdag en spændende rejse i administrationens verden, hvor Jane og Lene står klar til at tage dig under deres vinger.

Hvordan ser din kommende hverdag ud?

Hos os er tonen let, og mulighederne er mange. Vi tror på, at en positiv arbejdskultur er nøglen til succes, og vi sætter pris på et godt grin i løbet af dagen.

 

Vi værdsætter dine idéer og perspektiver. Her får du mulighed for at bidrage til vores fortsatte udvikling og gøre en forskel fra dag ét. Samtidig får du mulighed for selv at påvirke hvilke områder du ønsker at blive dygtigere til hen ad vejen.

 

Som en vigtig del af vores administration vil du udføre arbejde, der er vigtigt for både kandidater, kolleger og kunder. Du vil være med til at hjælpe med at skabe en problemfri hverdag.


Hvilke opgaver og ansvarsområder kan du se frem til?

  • Registrering og godkendelse af timesedler fra vores vikarer
  • Håndtering af mails samt telefoniske henvendelser fra kunder, kandidater og kollegaer
  • Dokumenthåndtering og arkivering
  • Oprettelse af overenskomster
  • Diverse administrative opgaver – ingen dage er ens hos os!


Hvem er du?

Vi leder efter dig, der trives med et arbejde, der kræver omhyggelighed og præcision. Du er en person, der nyder at arbejde sammen med andre og bidrage til et positivt arbejdsmiljø, samtidig med at du gør en forskel.

 

Vi håber vores kommende kontorelev vil bidrage med:

  • En positiv og fleksibel indstilling
  • Evnen til at arbejde selvstændigt
  • Grundlæggende it-kundskaber
  • Gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk
  • Lysten til at lære nyt og udvikle sig

 

Hvad mere skal du vide, før du sender din ansøgning?

Din arbejdstid vil primært ligge fra kl. 8-16 og hver anden fredag fra kl. 8-15. Der tages dog forbehold for ændringer i vagtskema i forbindelse med ferie planlægning.

Vores kontor ligger centralt i Horsens, tæt på offentlige transportmuligheder.

Ansøgningsfrist: d. 1. november 2023.

Tiltrædelse: januar 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Søren Høirup på tlf.: 25 23 46 09.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om Medarbejderne ApS

Medarbejderne ApS er en seriøs og veldrevet vikar- og rekrutteringsvirksomhed.

Vi har eksisteret i over 15 år, og har opgaver på stort set alle niveauer på det industrielle og administrative område. Desuden er vi landsdækkende med kontorer fordelt i hele Danmark.

Vores grundværdier er bl.a., at vi skal opføre os ordentligt og ansvarligt. Det gælder både overfor vores kunder og vikarer, men også internt i virksomheden. Du vil derfor opleve en kultur, hvor der naturligvis er fokus på de resultater, vi skal nå. Men samtidig er det også yderst vigtigt for os at fokusere på den enkelte medarbejder. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Godsbanegade, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5915828

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet