Bliv kørselskoordinator i Horsens Kommunes service- og beredskabsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskellige typer af opgaver i vores afdelinger:

  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
  • Operativ afdeling
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 540 kolleger.

Kørsels- og Busafdelingen står for al visiteret specialkørsel i Horsens Kommune. Herunder kørsel for fysisk og psykisk handicappede børn og voksne, ældre borgere og andre, der har fået bevilliget kommunal kørsel.
Kørsels- og Busafdelingen disponerer over 46 liftbusser, 4 børnehavebusser, 15 taxier og har cirka 1200 planlagte kørsler dagligt.
Herudover foregår visitering og bestilling af lægekørsel via kørselskontoret.

Om stillingen:
Som vores nye kørselskoordinator indgår du i et team med 7 erfarne kolleger i kørselskontoret samt 70 buschauffører. Vi hjælper alle hinanden med at løse opgaverne. Hverdagen i kørselskontoret er spændende og til tider travl – og du vil få en stor kontaktflade til borgere, underleverandører, institutioner og chauffører.

Som kørselskoordinator vil du være med til at koordinere og optimere processer og arbejdsgange, med henblik på at styrke og udvikle den samlede opgaveløsning, til glæde for både kunder og kolleger.

Dine arbejdsopgaver bliver i samarbejde med dine kolleger på kørselskontoret og to teamledere at:
  • Indgå i den daglige planlægning og opgaveløsning på kørselskontoret – vi hjælper hinanden.
  • Du har lyst til at sikre en høj kvalitet, hvad enten det drejer sig om udviklingsopgaver, eller den daglige drift på kørselskontoret.
  • Du er god til at inddrage og involvere dine kolleger i opgaveløsningen, og du trives med at have mange bolde i luften på en gang.
  • Du er resultatorienteret og lader dig ikke slå ud af lidt modgang.
  • Ansvarlig for oprettelse og introduktion af TravelMate®
  • Oprettelse og ajourføring af diverse dokumenter – medicinkort, actioncard, chaufførhåndbog, vejledninger til chauffører osv.
  • Visitering og bestilling af lægekørsel, afmelding af specialkørsel.
Der er tale om en fast stilling på 37 timer/uge. 
Arbejdstiderne vil ligge på alle hverdage i tidsrummet 6:30-16:00 (i 4 ugers rul til at dække åbningstiden i kørselskontoret sammen med kollegerne).
Mødested er Endelavevej 16, 8700 Horsens.

Personlighed:
Vi søger en ansvarlig, servicemindet og selvdreven kollega, som evner at indgå i et stærkt og motiverende samarbejde mellem borgere, institutioner, chauffører og resten af kørselskontoret. Det er nødvendigt, at du er god til at skabe orden i arbejdsgange og systemer, er velorganiseret og har en struktureret tilgang til diverse opgaver. Du skal kunne rumme en travl hverdag og bevare overblikket, når mange informationer skal håndteres. Derudover søger vi en kollega, som møder sine omgivelser med et smil og har let til latter.

Kvalifikationer:
  • Kendskab til IT på brugerniveau.
  • Godt lokalkendskab
  • En god telefonstemme.
  • Gerne erfaring fra lignende stilling.
  • Kan have mange bolde i luften på en gang.
Vi kan tilbyde:
  • En arbejdsplads med en uformel omgangstone og gode grin
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskellighed
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
Har du den rette personlighed, har du de rette kvalifikationer, og lyder jobbet som noget for dig, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega. 

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Charlotte List på tlf.: 3056 4111.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende HK overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist og samtaler:
Sidste frist for at søge stillingen er tirsdag 5. november 2024
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt mandag 11. november
Forventet start er – hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6130363

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook