Bliv kontormedarbejder i byggesags- og planområdet hos Horsens Kommune

dato

Horsens Kommune søger en erfaren kontormedarbejder til en fast ansættelse, som kan støtte arbejdet med byggesags- og planområdet. Er du skarp på systemer, har erfaring med offentlig administration og kan lide at yde god service til både kolleger og borgere? Så kan dette være jobbet for dig!

Dine arbejdsopgaver:
Som kontormedarbejder vil du få en bred kontaktflade og arbejde tæt sammen med flere afdelinger. Du skal blandt andet:

  • Sikre kvaliteten af politiske dagsordener og håndtere anmodninger om aktindsigt.
  • Planlægge møder og fagdage for relevante enheder.
  • Yde løbende bistand til dine kolleger i byggesags- og planarbejdet.
  • Håndtere og sikre effektiv drift af systemer som SBSYS, WebGIS, ERPO, BBR, DAR, Geokoderen, GeoDK, BOM, Adresser, Tinglysning og Filarkiv.
  • Have mange bolde i luften og samtidig bevare overblikket og levere høj kvalitet i dit arbejde.
Du skal:
  • Have erfaring med offentlig administration med speciale i kontorarbejde.
  • Have erfaring med at arbejde med de nævnte systemer og en god IT-forståelse.
  • Have interesse for og erfaring med byggesags- og planområdet.
  • Være serviceminded, positiv og i stand til at arbejde effektivt, selv når der er travlt og du bliver forstyrret.
  • Være initiativrig, innovativ og har et godt humør.
  • Kunne arbejde selvstændigt, og samtidigt trives med samarbejde på tværs af afdelinger.
  • Være fleksibel og trives med at arbejde fra forskellige arbejdsstationer i forbindelse med samarbejde på tværs af afdelinger.
Vi tilbyder:
  • Et spændende og udfordrende arbejde i en dynamisk kommune med fokus på vækst og udvikling.
  • Et arbejdsmiljø præget af samarbejde og respekt.
  • Mulighed for faglig udvikling og at gøre en forskel i en kommune, der arbejder helhedsorienteret og resultatorienteret.
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og eventuelle aftaler. Den ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Hvordan ansøger du?
Er du klar til at blive en del af vores team i Horsens Kommune? Ansøgningen skal være os i hænde senest tirsdag den 27. november 2024.

Yderligere oplysninger:
For spørgsmål til stillingen kan du kontakte afdelingsleder Kjell Stockfisch på tlf. 7629 2650.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148683

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook