BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Horsens HF & VUC søger en person, som i dagligdagen kan understøtte skolens 3 ledere i deres arbejde ved at løse en række administrative opgaver og dermed give lederne bedre plads til ledelsesopgaven. Vi er en lille ledelse på en skole med en meget vigtig og meningsfuld uddannelsesopgave.
Om stillingen
Som ledelsessekretær vil du få kontorplads tæt på ledelsen og vil i dagligdagen blive inddraget i en række forskellige opgaver med at understøtte den enkelte leder. Din nærmeste leder bliver rektor. Du vil få et tæt samarbejde med ledelsen og med en række andre nøglepersoner på skolen, og du vil blive del af en skole med et godt kollegialt samarbejde.
Mange opgaver vil foregå ved en computer og kan f.eks. indebære systematisering, kontrol, referatskrivning, udarbejdelse af kontrakter og meget mere. Din mødetid aftales endeligt ved ansættelsen ud fra dine ønsker med udgangspunkt i en mødetid fra 8.30 - 15.30 mandag til torsdag og fra 8.30 – 12.00 om fredagen svarende til en ansættelsesgrad på 80 %.
Eksempler på arbejdsopgaver kunne være
- Kontraktstyring, herunder udarbejdelse af kontrakter og fakturering.
- Ændringer og kontroller i skolens studieadministrative system Ludus
- Understøtte håndtering af elevklager og elev-advarsler
- Ansøgninger til fonde og projekter samt projektstyring
- GDPR – databehandleraftaler, risikovurderinger
Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant erhvervsakademiuddannelse eller en professionsbachelor indenfor kontor/administration, og at du er god til og tryg ved at arbejde med IT. Derudover vil det være godt, hvis du har kendskab til skoleverdenen og er vant til at håndtere et studieadministrativt system.
I vores samarbejde på skolen lægger vi stor vægt på god og åben kommunikation, og det er vigtigt, at du kan og vil bidrage med dine ideer og tanker i vores snakke. Det er også vigtigt, at du kan kommunikere både tydeligt og venligt på skrift.
Vi forventer, at du kan arbejde systematisk og selvstændigt med dine opgaver, og at du efter den første tid kan tage selvstændigt initiativ ift. opgaveløsningen og bruge din kritiske sans til at forbedre og udvikle på opgaveløsningen – i tæt dialog med ledelsen.
Om skolen
Horsens HF & VUC tilbyder en række uddannelser på både grundlæggende og gymnasialt niveau. Vi udbyder f.eks. HF både som ungdomsuddannelse og enkeltfag til voksne, og vi udbyder almen voksenuddannelse på grundskoleniveau. Fleksible tilrettelæggelser gør det muligt for den enkelte elev at tilpasse sin uddannelse efter egne behov. Skolen har omkring 450 årselever og ca. 60 medarbejdere. Vi er en skole, som prioriterer samarbejde om og udvikling af undervisning og pædagogik for at skabe det størst mulige læringsudbytte for vores elever gennem et glimrende uformelt kollegialt samarbejde. Som nyansat på skolen vil du få tilknyttet en kollega som mentor, som vil hjælpe dig godt i gang med arbejdet, og du vil også opleve, at du altid kan spørge en vilkårlig kollega om hjælp, hvis du har brug for det. Skolen har en personaleforening, der flere gange i løbet af året laver forskellige sociale arrangementer for skolens ansatte.
Skolen ligger midt i Horsens kun 10 minutters gang fra banegården. Du kan læse mere om os på www.horsenshfogvuc.dk.
Information og ansøgning
Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller tilhørsforhold til at søge.
Ansøgninger sendes via www.gymnasiejob.dk senest den 20. november 2024 kl. 12.00, og samtaler afholdes tirsdag 26. november og onsdag 27. november med henblik på ansættelse pr. 1. januar 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomster.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rektor Dinna Balling på db@horsenshfogvuc.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (15-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Horsens HF & VUC, Holmboes Alle, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140589