BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Horsens
Sydøstjyllands Politi søger en faglig og analytisk budgetmedarbejder til Økonomiafdelingen på hovedstationen i Horsens. Der vil være opgaver inden for analyse, budget og controlling relateret til hele politikredsens økonomi. Så hvis du motiveres af at arbejde i en spændende og meningsfuld organisation, så læs endelig videre.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
• Udarbejdelse af kvartalsvise prognoser (budgetter)
• Månedlige budgetopfølgninger
• Controlling af økonomiske data.
• Understøttelse af politikredsen med metoder til økonomisk opfølgning, datatræk og beregninger i relation til økonomiske problemstillinger.
• Kredsens interne kontrol
• Ad hoc opgaver
En regnskabsmæssig baggrund vil være en fordel, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har flair og interesse for tal og budgetter.
Vi forventer, at du
• har en faglig og analytisk tilgang til opgaverne
• har flair for IT – og i særdeleshed MS Excel
• er opsøgende og initiativtagende i forhold til igangværende og nye opgaver
• har gode formidlingsevner og organisatorisk forståelse
• kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl og dynamisk hverdag
• er fleksibel og indstillet på at yde en ekstra indsats ved behov
• har gode samarbejdsevner
• er struktureret, tager ansvar og har sans for detaljer.
Vi tilbyder:
• en varieret hverdag, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen.
• en fleksibel arbejdsplads
• ansættelse med et timetal på 37 timer incl. frokostpause.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Den lønmæssige indplacering vil ske med baggrund i dine kvalifikationer og kompetencer.
Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt og kan opretholde denne gennem hele din ansættelse.
Dit arbejdssted bliver Sydøstjyllands Politi, Holmboes Allé 2, Horsens.
Kontakt og ansøgning
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Økonomichef Randi Nielsen, tlf.nr. 51286517 eller rni001@politi.dk
Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset køn, alder religion eller etnisk tilhørsforhold.
Samtaler forventes afholdt i uge 20 2024.
Ansøgningsfrist: 12. maj 2024
Sydøstjyllands Politi er én af 12 politikredse. Politikredsen dækker 7 kommuner; Kolding, Fredericia, Billund, Vejle, Hedensted, Horsens og Skanderborg og betjener dermed ca. 450.000 borgere. Det gør vi fra lokaliteter i politikredsens 6 store byer, og hovedstationen – hvor bl.a. staben er placeret – ligger i Horsens. Vi er et hold på ca. 870 medarbejdere, og vores pay off er: ”Vi skaber tryghed”.
Du kan læse om os på Politi.dk eller følge os på Twitter@SydOjylPoliti og på facebook.com/politi.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Sydøstjyllands Politi, Holmboes Allé, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034245