Daglig leder søges til Drivhuset

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ambitiøs og målrettet daglig leder søges til Drivhuset som er en af 6 demensenheder i Horsens kommune. Stillingen er ledig pr. 1. april 2024 og er på 37 timer ugentlig.
Gennem det sidste år har lederen af Drivhuset haft orlov, men vender ikke tilbage til stillingen. I orlovsperioden har der været en konstitueret leder.

Drivhuset er en demensenhed, hvor der bor 23 mennesker med middelsvær til svær demenssygdom. På enheden er der ansat social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter samt 2 sygeplejersker. I tilknytning til afdelingen er der desuden en fysioterapeut.



Alt hvad vi gør og arbejder med, handler om at understøtte beboerne og deres pårørende, så de bedste rammer skabes for, at borgerne og deres pårørende kan leve et værdigt, godt og aktivt liv. 
 
At arbejde efter dette mindset kræver en ambitiøs og målrettet daglig leder, som har gode samarbejdsevner på tværs i organisationen og med frivillige, pårørende og beboere.
 
I Horsens Kommune arbejder vi ud fra værdisættet:
HELHED – RESPEKT – KVALITET - RESULTAT.
 
Hovedfunktioner for daglig leder:

  • At være daglig leder for engagerede og ambitiøse medarbejdere.
  • At planlægge, udvikle og koordinere det daglige arbejde med baggrund i det fælles mindset og strategiske mål.
  • At sikre et godt og udviklende samarbejde med medarbejdere, beboere, pårørende og tværfaglige samarbejdspartnere.
  • At sikre et godt ældreliv med medindflydelse og medbestemmelse for beboerne.
  • At sikre at den økonomiske ramme overholdes
Vi lægger vægt på, at du:
  • Har en sundhedsfaglig uddannelse og trives i en travl og dynamisk hverdag.
  • Har ledelseserfaring fra lignende stilling.
  • Udøver tydelig ledelse og trives med at lykkes gennem andre.
  • Har et diplom i ledelse eller vil gerne tage et diplom i ledelse.
  • Er struktureret og kan sætte mål for eget ansvarsområde og udvikle fagligheden.
  • Er handlekraftig og beslutningskompetent.
  • Er tæt på i dagligdagen og synlig for personale, beboere og pårørende.
  • Har en anerkendende ledelsesstil og går forrest og skaber motivation, begejstring og engagement hos medarbejderne.
  • Forstår at tænke og lede strategisk – uden at miste fokus på hverdagen, og som kan omsætte overordnede strategier til en hverdagsvirkelighed.
  • Har fokus på høj kvalitet i forhold til borgernes pleje, rehabilitering og omsorg.
  • Prioriterer arbejdet med udvikling af medarbejderne og er vant til forandringsprocesser.
  • Kan rekruttere og træne medarbejderne via coaching samt støtte dem i deres arbejdsindsats og udvikling.
Desuden forventer vi, at den nye leder lægger vægt på ordentlighed og besidder åbenhed og har et positivt livssyn.

Vi kan tilbyde:
  • Et spændende lederjob med personlige og faglige udfordringer i en travl og dynamisk hverdag.
  • Spændende opgaver hvor dialog, samarbejde og fleksibilitet er kerneområder.
  • Gode muligheder for kompetenceudvikling.
  • Der tilbydes sparring og støtte bl.a. gennem mentorordning og coaching.
  • At indgå i et lederteam med andre daglige ledere og en funktionsleder som nærmeste leder og sparringspartner.
Ansøgningsfrist: Fredag, den 26.01.2024
Ansættelsessamtaler afholdes: Første samtale afholdes 6. februar 2024 og anden samtale 8. februar 2024.

Du er velkommen til at kontakte: Områdeleder Susanne Rasmussen 29214866 eller daglig leder Mette E Koch 76297822.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Nørrebakken 1, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966286

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook