Dagtilbud Dagnæs søger administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Dagtilbud Dagnæs søger administrativ medarbejder 32 timer om ugen med start 1. december 2023 eller snarest muligt
 
Er du en administrativ medarbejder, der trives i en varieret hverdag med masse af liv omkring dig, så er Dagtilbud Dagnæs måske det rette sted for dig.
 
Dagtilbud Dagnæs er et dagtilbud med mere end 200 børn og omkring 50 ansatte i ét hus og 3 dagplejehjem. Stillingen vil som udgangspunkt indebære en fast base i Dagnæs Børnehus, men der kan forekomme møder på eksempelvis rådhuset.
 
Vi forventer, at du trives med en arbejdsdag med en blanding af faste og ad-hoc-opgaver. Det forventes, at du kan arbejde selvstændigt og effektivt. Som administrativ medarbejder vil man af og til være første kontakt til forældre, så stillingen kræver at man fremstår serviceorienteret.
 
En del af opgaven vil desuden være i samarbejde med ledelsen at skabe god og inspirerende information om dagtilbuddet på hjemmeside, AULA og synligt i husene.
  


Arbejdsopgaver

Løn og personale
Indberetning af ansættelser, fratrædelser, befordring, fravær, tillæg mv.
Planlægning af og opfølgning på medarbejdernes årsnorm
 
Økonomi og indkøb
Økonomistyring
Kontere regninger
Indkøb
 
Kommunikation
Vedligehold af kommunikationssystemer herunder hjemmeside
Udsende velkomstmateriale til nye børn
Lave design på informationsmateriale
Understøtte opgaver i forbindelse med feriepasning
 
Ad-hoc opgaver
Understøtte personales brug af diverse digitale platforme
Overblik over forskelligt varelager, alarmsystem
Dine arbejdsopgaver er mangeartede, og derfor findes der ikke to dage, der er ens.
 


Den ideelle kandidat

  • Har en uddannelse indenfor kontor med speciale i det offentlige
  • Måske erfaring indenfor Uddannelse og Arbejdsmarkedet, gerne dagtilbud
  • Kan arbejde med programmer som KMD Institution, KMD Rollebaseret Indgang, Outlook, Microsoft Office programmerne, SBSYS, Nem-Økonomi, Emply og AULA
  • Er god med tal
  • Har erfaring med løn og personale
  • Er god til at arbejde selvstændigt og effektivt samt samarbejde med ledelsen
  • God kommunikator i tale og på skrift
  • At du kan have mange opgaver i spil samtidig

Vi tilbyder
  • Afvekslende job med mangeartede arbejdsopgaver
  • Indflydelse på faglig udvikling og arbejdsgange
  • Kurser som Horsens Kommune stiller til rådighed i forbindelse med opgaveløsningen
  • Netværksgruppe med andre administrative kollegaer
  • At blive en del af en personalegruppe med højt humør og fuld fart fremad
     
     
Løn- og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og forhåndsaftale.
Børneattest indhentes ved ansættelse.
 
Yderligere informationer
Fås ved henvendelse til dagtilbudsleder, Jette Vergo Christensen – e-mail jvc@horsens.dk eller mobilnummer 3046 8636.
Ansøgningsfristen er den 17. november. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 22. november 2023.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Strandkærvej 38a, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5933853

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet