Digitaliseringskonsulent med ITSM kompetencer.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Digitaliseringskonsulent med ITSM kompetencer.

It og Digitalisering i Horsens Kommune søger en ny kollega til vores Servicemanagement team. Vi er i gang med en større udbredelse af vores ITSM løsning til organisationen i Horsens Kommune og har brug for at få dig med på holdet i forhold til at sikre implementeringen og udviklingen af servicemanagement i forretningsområderne.

Du bliver en del af vores samlede supportteam, som består af 10 medarbejdere. Supportteamets vigtigste opgave er at yde professionel service og support til kommunens medarbejdere. Din hovedopgave vil være i samarbejde med dine kolleger i teamet at udvikle og drifte på vores ITSM-system, som er ved at blive bredt ud til de forskellige forretningsområder i kommunen. Support er et nøgleord her, så det vil være en fordel at have et godt kendskab til supportprocesser og driften heraf.

Supportteamet yder også en væsentlig indsats i forbindelse med udvikling af medarbejdernes it-kompetencer og indgår i implementeringen af nye digitale løsninger, som du også kan blive en del af dog nok set fra ITSM vinklen.
’’’’’Undtagelsesvis kan vi også få brug en håndsrækning til support, det kan være i forbindelse med ferie eller andet fravær’’’’’

Dine hovedarbejdsopgaver er indenfor vores ITSM:

  • Udvikling og implementering ude i organisationen
  • Drift, udvikle og vedligehold af løsningen
  • Vejlede og undervise ny brugere
  • Udarbejdelse af dokumentation og vejledninger
  • Deltage proaktiv i funktionsteam
  • Styring af projekter og opfølgningsmøder
  • Være i dialog med brugerne af serviceløsningen

Vi lægger vægt på følgende i forhold til dine kvalifikationer:
  • Du har relevant faglig uddannelse herunder viden om ITIL-principperne, gerne dokumenteret.
  • Det er et plus hvis du har erfaring med integrationer, kodning og udvikling af scripts
  • du kan arbejde analytisk og systematisk på større opgaver og er ansvarsbevidst, omhyggelig i dit arbejde også når der er travlt
  • du har erfaring med at være tovholder på projekter
  • du har en god forståelse for brugerens behov, og du kan vurdere opgaven ud fra et brugersynspunkt.
  • du har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • du er positiv, udadvendt og en rigtig god kollega med humoristisk sans
Om It- og Digitaliseringsafdelingen:
Horsens Kommunes It og Digitaliseringsafdeling er organisatorisk placeret i Direktionens stabe under Økonomidirektøren. Afdelingen består af 40 medarbejdere.  Vi servicerer ca. 6.000 administrative medarbejdere, 1.800 lærere og pædagoger samt ca. 9.000 folkeskoleelever.
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst. Det forventes at du har kørekort til bil, da vi har kollegaer på mange forskellige adresser i kommunen
 

Arbejdssted
Dit primære arbejdssted bliver Horsens Rådhus, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte Flemming Liin (Leder af supportteamet) – e-mail: fl@horsens.dk eller IT- og Digitaliseringschef Ole Hersted Hansen på 30522594
 
Ansøgningsfrist: tirsdag d. 30/1-2024 kl. 12:00
Ansættelsessamtaler holdes mandag d. 12/2-2024
Ansættelse/opstart efter nærmere aftale

Om Horsens Kommune
Horsens Kommune er et dynamisk og kreativt kraftcenter med en stærk og fælles kultur, der bygger på værdierne: Helhed, resultat, respekt og kvalitet.

Når vi ansætter nye kolleger skal de have lyst til at efterleve kommunens holdninger og værdier i hverdagen, og de skal have vilje og evne til at udvikle sig i takt med jobbet. Til gengæld kan vi tilbyde nye medarbejdere at blive en del af en engageret og attraktiv kommune i rivende udvikling.

Yderligere information om Horsens Kommune kan findes på http://www.horsenskom.dk, hvor vi har samlet en lang række oplysninger om blandt andet Horsens Kommunes økonomi, udviklingsplaner og politiske liv.

Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din kortfattede ansøgning, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver. Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970565

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook