BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Forum Horsens søger en passioneret og dygtig driftsleder til at stå i spidsen for vores nyoprettede "Grønne Afdeling". Afdelingen omfatter driften af 47 fodboldbaner, 10 kunstbaner, atletikbaner samt de grønne randområder om anlæggene, fordelt i Horsens og omegn. Derudover har Forum Horsens netop anlagt en opvisningsbane med hybridgræs, der skal danne ramme om fodboldkampe, koncerter og øvrige arrangementer i Forum Horsens.
Som driftsleder vil du have ansvaret for personaleledelsen og de administrative opgaver i afdelingen. Det vil eksempelvis være opgaver som trivsel, MUS, vagtplanlægning for personalet, lønadministration m.v..
Der er p.t. 4 medarbejdere med forskellige opgaver og erfaring,- et medarbejderantal der forventes at stige inden for relativ kort tid, da der vil tilgå opgaver fra andre områder. Med andre ord vil du være bindeleddet mellem de forskellige interessenter og sørge for, at driften kører gnidningsfrit, optimalt og med bedste kvalitet.
Du vil have det faglige ansvar for afdelingen, hvorfor det er vigtigt, at du har faglig indsigt i driften af grønne områder - gerne med faglig baggrund som eksempelvis groundmanager/greenkeeper, og helst med fodboldbaner.
Du skal have evnen til at omsætte din faglighed til praksis og være med i driften af vores faciliteter, hvorfor "grønne fingre" og en ægte passion for at skabe behagelige og velplejede omgivelser er afgørende.
Indenfor det grønne område, vil du have den direkte kontakt og koordinering til vores lokale foreninger og klubber på udeområder..
Din dag som leder i Forum Horsens' "Grønne Afdeling" vil være alsidig og meget varierende. Sammen med holdet vil du koordinere og løse de praktiske opgaver, så vores grønne områder tilbyder de bedste rammer for bevægelse. Her vil du arbejde sammen med et erfarent hold af medarbejdere for at sikre, at både hverdagen og de større arrangementer bliver succesfulde.
Jobbet kræver overblik, et veludviklet servicegen og evnen til at samarbejde med mange forskellige interessenter og brugere. Det er vigtigt, at du er alsidig, fleksibel og naturligt tilbyder din hjælp, hvor der er brug for det.
Typen af opgaver kan variere meget, ligesom der er sæsonvarians både i opgaver og tyngde, og du skal derfor trives med arbejdstider der er skiftende og ændrer sig.
Større arrangementer og kampe finder typisk sted, når andre folk holder fri, ligesom snevejr ikke altid falder om formiddagen - så du skal være indstillet på at der vil forekomme skiftende arbejdstider både dag, aften og i weekender. Vagter og bemanding vil du planlægge sammen med dit team.
Du vil blive ansat som halinspektør og referere direkte til direktør Martin Bjørn.
Her vil du indgå i en yngre ledergruppe, der arbejder effektivt sammen for at sikre optimal drift og udvikling på tværs af alle Forum Horsens' faciliteter.
Forum Horsens er i gang med en omfattende udvikling, som kræver en frisk og nytænkende tilgang til opgaver og ledelsen heraf, hvor vi bruger hinanden, prøver os frem og bliver klogere sammen, med et fælles mål om at tilbyde de bedst mulige rammer for en aktiv fritid til alle i Horsens.
Vi har høje forventninger til dig, din faglighed, din indlevelse og dine samarbejdsevner - forventninger, som vi også har til os selv i vores daglige arbejde.
Kan du se dig selv i Horsens Kommunes værdier og har den nødvendige faglige ekspertise samt evner til at balancere mellem drift og administration, så er du måske vores kommende medarbejdende driftsleder for Forum Horsens' "Grønne Afdeling".
Vi forventer at afholde indledende samtaler i uge 43-44, til opstart snarest muligt derefter.
Ved spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte Direktør for Forum Horsens, Martin Bjørn på mail bjma@Horsens.dk.
Horsens Kommune er en mangfoldig arbejdsplads, og vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund, til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Langmarksvej 53, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923441