BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du løsningsorienteret, struktureret og servicemindet? Kan du tage beslutninger og sørge for handling, men samtidig være tålmodig? Så er du måske vores nye kollega!
En ny kontanthjælpsreform er på vej, og vi opnormerer derfor vores Kontanthjælpsteam. I teamet er vi lige nu 13 medarbejdere, og vi arbejder blandt andet med kontanthjælp, uddannelseshjælp, selvforsørgelses- og hjemrejseydelse, overgangsydelse og supplement til brøkpension.
Vi har et højt fagligt niveau og en hverdag med et højt tempo, mange spændende udfordringer og forandringer, som vi altid skal være gearet til at kunne håndtere. Vi arbejder målrettet på at yde god service og sikre høj kvalitet. Samtidig har vi et stort fokus på at være gode kolleger for hinanden.
Dine primære opgaver bliver:
- Behandling af ansøgninger om forsørgelse.
- Udbetaling af løbende forsørgelse.
- Kontrol på forhold og grundlag omkring udbetalinger.
- Ekspedition og vejledning af borgere både ved personlig henvendelse og pr. telefon, men også skriftligt.
- Deltage i tværgående samarbejde med de øvrige afdelinger i jobcentret og andre enheder i vores organisation.
Din profil:
- Vi leder efter dig, der er kontoruddannet og gerne med erfaring fra en politisk styret organisation.
- Har erfaring eller kendskab til arbejdsopgaverne og gældende lovgivning på området.
- Det er et stort plus, hvis du har erfaring med Fasit, E-Indkomst og Kommunernes Ydelsessystem (KY).
- Er god til kommunikation, er nysgerrig og arbejder fokuseret og engageret.
- Er god til og trives med at arbejde struktureret og overholde deadlines.
- Har lyst til at indgå i dialog med borgere, samarbejdspartnere, kolleger og ledelsen.
- Tager ansvar og har et positivt livssyn.
Du skal vælge at arbejde hos os fordi:
- Du bliver en del af et uhøjtidelig, engageret og dynamisk team.
- Du får imødekommende og dygtige kolleger og et godt arbejdsmiljø.
- Du får kollegaer, som vil gøre deres bedste, for at du bliver en del af holdet og får en god oplæring.
Din løn bliver forhandlet efter gældende overenskomst. Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentlig med tiltrædelse hurtigst muligt.
Dit arbejdssted bliver på Rådhuset, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
Her ligger jobcentret i et nyistandsat rådhus, der bl.a. byder på god kantine og gratis sundhedsordning, fitnessrum, kaffe og frugt.
Mere information
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:
Faglig koordinator Helene Kreiberg, tlf.: 76 29 35 75, e-mail: hekre@horsens.dk
Afdelingsleder Pernille S. Therkelsen, tlf.: 76 29 36 36, e-mail: ssps@horsens.dk
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning senest søndag den 17. november 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler onsdag den 20. november 2024.
Om Jobcenter Horsens
At være en del af et arbejdsfællesskab, at bidrage til samfundet, at tjene til dagen og vejen er for de fleste afgørende for at leve et godt og meningsfuldt liv. Derfor arbejder Jobcentret for at få flere i job eller uddannelse og for at skabe et arbejdsmarked, hvor der er muligheder for alle.
Det gør vi ved at møde den enkelte borger og den enkelte virksomhed med åbenhed og respekt, men også med forventninger. Samtidig vægter vi viden og høj faglighed hos vores medarbejdere. Vores arbejde er baseret på viden om det, der virker og på den viden, vi har om det lokale arbejdsmarked. Det er sådan, vi får flere med.
Se video om Jobcenter Horsens som arbejdssted i dette link: https://youtu.be/IMjwPjofk40
Læs mere om Horsens Kommune som arbejdsplads her
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6140566