Vi søger en planlægger/koordinator i Berit’s Hjemmepleje.
Der er i forvejen en planlægger ansat og arbejdsopgaverne vil derfor deles med hende.
Arbejdsopgaverne lyder blandt andet på at:
- Planlægge ruter til vores udekørende kollegaer.
- Planlægge nye borgere samt ændringer i disses hjælp.
- Løbende håndterer opgaver omkring ændringer dag-til-dag fra kollegaer, sygehuse, læger, sygeplejersker, fysioterapeuter, ergoterapeuter og visitatorer.
- Besvare telefonen med kunde- og pårørendehenvendelser samt henvendelser fra ovenstående faggrupper.
- Dække ledige vagter.
- I begrænset omfang kunne springe i en kittel og hjælpe med besøg ved sygdom.
Som person ser vi du er:
- God til at holde overblikket.
- God til at kommunikere.
- God til at løse opgaver selvstændigt men også kan samarbejde tæt med vores anden planlægger.
- Kan holde roen ved pludselige ændringer.
Vi ser at du:
- Har tidligere erfaring med at koordinering og vagtplanlægning.
- Har kendskab til hjemmeplejen og tidligere selv har arbejdet i udekørende hjemmepleje.
- Har kendskab til at arbejde i Nexus kalenderplan.
Det er bestemt en fordel men ikke et krav:
- At du er uddannet SSH, SSA, sygeplejerske eller lignende.
- At du har kendskab til serviceniveau, retningslinjer m.m. i Horsens og Hedensted kommuner
- At du har kendskab til Cura plan.
- At have kendskab til Lessor Workforce.
Stillingen er på 30 timer og som udgangspunkt, ligger arbejdstiden fra 6.30-12.30 alle hverdage.
Vi indkalder løbende til samtale
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Berit´s Hjemmepleje A/S, Norgesvej, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134561