Er du uddannet pædagog, og vil gerne være medskaber af trivsel og udvikling? Så er det dig vi mangler!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

GENOPSLAG

Om Ane Staunings Vej

Ane Staunings Vej er en arbejdsplads for dig, som brænder for at gøre en forskel for borgere med særlige behov. Vi er i en udviklingsproces, hvor fokus er på at forme fremtidens pædagogiske botilbud, bl.a. med fokus på sundhedsfremme og flerfagligheder, samtidigt med at vi udvikler arbejdspladsen og det gode fælles arbejdsmiljø.
Alt dette vil du blive en vigtig del af.

ASTV en spændende arbejdsplads med dygtige kollegaer og en uformel omgangstone, og det er en arbejdsplads, hvor faglige og personlige forskelligheder ses som en styrke.
ASTV er sammensat af 47 borgere fordelt i 3 huse, hvor målgruppen er kendetegnet ved at de alle besidder et udviklingshandicap- og har behov for støtte og hjælp til de fleste daglige gøremål.

Samarbejdet med eksterne samarbejdspartnere er en vigtig del af dit arbejde, f.eks. pårørende, dagtilbud og sagsbehandlere. Du kommer til at være i tæt dialog med eksterne samarbejdspartnere og det forventes, at du kan kommunikere på forskellige niveauer alt afhængig af modtageren.

Hvad kommer du bl.a. til at arbejde med:
Med din samarbejdsevne og faglighed bliver du vigtig medspiller ind i at bidrage til at borgerne får et struktureret og selvstændigt liv. Kerneopgaven er at bidrage til at forløse borgernes potentiale. Det betyder, at du støtter borgerne i, at leve et selvstændigt og aktivt liv. Du kommer til at arbejde struktureret med pædagogikken hvor individet vægtes højt og med fokus på borgerens ressourcer og potentiale for udvikling.
​​​​​​​
Der bor borgere på ASTV som har brug for hjælp og støtte til alle livets forhold- der er opgaver som både pleje orienteret, og opgaver hvor du kommer til at arbejde struktureret med pædagogikken hvor individet vægtes højt og med fokus på borgerens ressourcer og potentiale for udvikling.

Vi tilbyder:

  • Du blive en vigtig brik i teamsamarbejdet, hvor team og enkeltpersoner i et team/afdeling tager ansvar for at lede opgaverne direkte omkring borgerne.  
  • Du vil blive en del af en velfungerende arbejdsplads, hvor vi alle hjælper hinanden.  
  • 3 dages kompetencegivende uddannelse i LA2, inden for de første 6 måneder af din ansættelse.  
  • Løbende fag- og kollegial supervision igennem hele året fra eksterne supervisorer.
  • Stort råderum i opgaveløsningen inden for de rammer og retninger som er vedtaget. 
  • Et støttende og kollegialt arbejdsfællesskab med godt indbyrdes samarbejde.

Ansættelsesvilkår:
Der vil være mulighed for at blive ansat på 32 -37 timer ugentligt. Timerne ligger på forskellige tider af døgnet, dvs. både dag, aften og hver anden weekend.
Stillingen ønskes besat snarest.
 
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

For yderligere information kontakt:
Afdelingsleder Janni Friis på tlf.: 40 92 42 41.
Afdelingsleder Søren Frifelt på tlf. 40 16 31 74.

Ansøgningsfrist 09. juli 2023.

Der vil blive holdt samtaler løbende som vi finder egnede kandidater.

Straffeattest:
Vi indhenter straffeattest.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=3e5c93ff-fc60-4fae-8b1e-47d317374847

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856427

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet