BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Lægesekretær til almen praksis
Uddannet lægesekretær med praksiserfaring søges til almen praksis i Horsens med opstart 1. maj 2024. Arbejdstiden er 30 timer ugentligt, klinikken benytter XMO som lægesystem. Timerne fordeles på både for- og eftermiddagstimerne indenfor klinikkens åbningstid, som er mandag til fredag fra kl. 8-16 - herudover kan der i enkelte tilfælde være behov for, at du hjælper til kl. 20.
Udover dig er der ansat 5 konsultationssygeplejersker samt vores speciallæger i almen medicin i klinikken.
Du skal varetage følgende arbejdsopgaver:
- Telefonvisitation (erfaring kræves)
- Modtagelse af patienter ved skranken
- Lettere kliniske opgaver afhængigt af erfaring og ønsker
- telefonpasning, journalnotater, medicinbestilling, varebestilling m.m.
Du har
- erfaring som lægesekretær i almen praksis og er omstillingsparat
- stort fokus på at skabe patienttilfredshed
- stor ansvarsfølelse og kan bevare overblikket
- gode samarbejds- og koordinationsevner
- et positivt sind, hvor humor spiller en vigtig rolle
- engagement og parathed til personlig og faglig udvikling
Det forventes, at du kan arbejde selvstændigt og at du har mod på at lære nye funktioner, efterhånden som behovet opstår.
Du er engageret, serviceminded og fleksibel og god til at bevare overblikket. Derudover kan du lide at kommunikere med mennesker samt servicere de patienter, der er tilknyttet lægehuset. Vi tilbyder et udadvendt job med mange menneskelige kontakter. Du vil indgå i et team, hvor godt samarbejde går hånd i hånd med en høj faglighed og gode kollegaer.
Samtaler afholdes onsdag den 20. marts 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
MedAssist ApS, Murervej, 6710 Esbjerg V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6004464