BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Horsens Kommune er en af landets hurtigst voksende kommuner, og i Teknik og Miljø er vi med til at tegne stregerne for fremtidens Horsens kommune, hvor der investeres stort i infrastruktur og i byudvikling, bl.a. med en ny forbindelse til motorvejen og en ny ringvejs forbindelse.
Til udbygningen af vores infrastruktur søger vi en erfaren projektleder, der kan tage styringen på projekter fra den indledende idé, over projektering og myndighedsbearbejdning, til udbud, udførelse og tilsyn. Projekterne er alle forskellige og det kræves at man kan tilpasse projektledelsen til det enkelte projekt.
Dit skrivebord kommer til at stå i Trafik og Vej, der løser alle opgaver inden for vejområdet. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med ca. 25 andre kolleger inden for fagområdet samt med kolleger i de øvrige afdelinger i Teknik og Miljø. Du vil naturligvis også få et tæt samarbejde med eksterne samarbejdspartnere som bl.a. andre myndigheder, entreprenører og rådgivere.
Dine primære arbejdsopgaver vil/kan være:
- Projektledelse af større og mindre vejprojekter
- Ansvar for projektering af vej- og stiprojekter
- Indhentning af de nødvendige myndighedstilladelser
- Udbud af vej- og stianlæg
- Byggeledelse/tilsyn med anlægsprojekter
- Økonomistyring af anlægsprojekter.
Vi tilstræber, at medarbejderne i afdelingen har stor indflydelse på, hvordan vi tilrettelægger vores arbejde. Derfor vil dine endelige opgaver blive valgt efter din profil og i størst muligt omfang efter dine ønsker i samarbejde med de øvrige medarbejdere.
Vi lægger vægt på, at du:
- Har væsentlig erfaring med projektledelse indenfor vejområdet
- Har erfaring med tilsyn med og byggeledelse af anlægsprojekter inden for vejområdet
- Har erfaring med EU-udbud og økonomistyring af anlægsprojekter
- Har erfaring med ansøgningsprocesser for myndighedstilladelser
- Har lyst til at arbejde i en politisk ledet organisation
- Er selvstændig i din opgavevaretagelse, men samtidig formår at arbejde i et team.
Vi forventer ikke at alle ønsker til ovenstående kriterier kan opfyldes, men kan du genkende dig i selv i nogle af ovenstående kriterier ser vi gerne din ansøgning.
Vi tilbyder dig:
- Et udfordrende job med mulighed for såvel personlig som faglig udvikling, og hvor det i høj grad er muligt selv at planlægge sine dage under mottoet frihed under ansvar
- En afvekslende hverdag
- En afdeling, der er kendetegnet ved dygtige, engagerede og hjælpsomme kolleger, som sammen med ledelsen vægter det sociale sammenhold højt. Vi har et meget uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor samarbejde og hjælpsomhed er vigtige nøgleord
- Mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale.
Stillingen er 37 timer.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle tillæg ud fra kvalifikationer.
Det er nødvendigt at have kørekort (B), men ikke nødvendigt at have egen bil.
Ansættelsessted er Horsens Rådhus, Chr M Østergaards vej 4, 8700 Horsens.
Det praktiske
Ansøgningsfristen er onsdag den 11. September 2024.
Samtaler vil blive afholdt på Horsens Rådhus, Chr M Østergaards vej 4, 8700 Horsens
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte projektleder Marc Lund tlf: 76292614/ E-mail: mluni@horsens.dk eller projektleder Helene Nord tlf: 76292663/ E-mail: heln@horsens.dk
Grundet ferieperioden kan der være tidspunkter, hvor det ikke er muligt at komme i telefonisk kontakt med os, men hvis du sender en mail til de 2 ovenstående mailadresser om at du gerne vil kontaktes vedr. stillingen, vil enten Marc eller Helene kontakte dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6092897