BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Synes du også at selskabsskat, regnskab og revision er spændende? Ønsker du at videreudvikle dine solide kompetencer indenfor selskabsskat og hovedaktionærbeskatning, så har vi både afvekslende og udviklende opgaver indenfor sagsbehandling og kontrol af selskaber.
Spændende arbejdsopgaver og et godt arbejdsmiljø
Vi søger en medarbejder med erfaring og interesse for revision, regnskab og selskabsskat, som har lyst til at blive en del af et hold, der har et stærkt fagligt arbejdsmiljø med høj trivsel, og hvor kvalitet, samarbejde og videndeling er stærke værdier.
Dine primære arbejdsopgaver bliver sagsbehandling af:
- Genoptagelser - selskabsskat
- Udstedelse af skattekvittancer
Du har en videregående uddannelse indenfor regnskab, revision og skat som cand.merc.aud., skatterevisor, HD-regnskab eller lignende. Du har relevant erhvervserfaring fra et tilsvarende job fx fra Skatteforvaltningen eller fra revisionsbranchen. Det er vigtigt, at du har erfaring indenfor selskabsskatteområdet.
Din arbejdsstil er struktureret med sans for kvalitet og detaljer og med fornuftig fremdrift. Du er god til at skabe relationer og bidrager til, at vi er et godt hold, som videndeler og hjælper hinanden. Du er god til at kommunikere og udtrykker dig klart og præcist både skriftligt og mundtligt, så du efterlader et professionelt indtryk af Skattestyrelsen.
Vi tilbyder
- Udfordrende og afvekslende opgaver med en høj grad af selvstændig arbejdstilrettelæggelse i et team med dygtige kolleger, som du arbejder tæt sammen med
- En spændende og afvekslende arbejdsdag med mulighed for fleksibilitet, så både arbejds- og familieliv kan hænge sammen
- Mulighed for faglig og personlig udvikling
- En plads på et hold, hvor vi har fokus på, at vi løser vores opgaver så godt som muligt, samtidig med at vi har det sjovt og godt sammen
SMS 13 består af 20 medarbejdere. Enheden er en del af afdelingen Små og mellemstore selskaber, som har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber og deres hovedaktionærer og offentlige virksomheder og institutioner. Vi er ca. 360 medarbejdere, der er fordelt i 17 enheder. Vi arbejder med kontrol, vejledning mv. af små og mellemstore selskaber og arbejder målrettet på at sikre, at selskaber betaler de korrekte skatter og afgifter til tiden.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning, CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest kl. 09:00 den 19. marts 2024. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Mette Winkler på telefon 72 37 55 03 og chefkonsulent Torben Witt på telefon 72 37 69 03.
Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse 1. maj 2024 eller efter aftale. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Grønlandsvej 5, 8700 Horsens.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Horsens, Grønlandsvej, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007820