BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Erhvervshus Midtjylland søger en dygtig økonomiassistent til at styrke vores økonomiafdeling. Som en central del af vores team vil du have en afgørende rolle i at sikre, at vores økonomiske processer fungerer gnidningsløst, samtidig med at du bidrager til vores fortsatte succes.
Vi spiller en afgørende rolle i at støtte virksomheder i regionen med deres vækstambitioner og udfordringer, hvor vi tilbyder skræddersyet vejledning, ressourcer og netværk til virksomheder i alle størrelser og på tværs af forskellige brancher. Vores mål er at skabe en stærk og bæredygtig økonomi i Midtjylland ved at understøtte iværksætteri, innovation og værdiskabelse.
Om jobbet
Vi ønsker at styrke vores økonomiafdeling med en økonomiassistent, som kan bidrage til et veloplagt og dynamisk økonomiteam. Ud over det daglige bogholderi, skal vores nye kollega indgå i vores projektadministration.
Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Daglig bogføring og håndtering af kreditorer og debitorer
- Finansbogholderi – herunder bogføring af udlæg/rejseafregninger
- Betalinger og afstemning af bankkonti
- Assistance i udarbejdelse af periode- og årsregnskaber
- Assistance til lønadministrationen
- Indberetning af skat og afgifter samt momshåndtering
- Indgå som det økonomiske/administrative ben i forbindelse med gennemførslen af vores projekter
- Ad hoc opgaver
Vi forstiller os at du:
- Du har en relevant uddannelse indenfor økonomi og oparbejdet praktisk erfaring hermed
- Kandidater som har erfaring med Business Central 365 foretrækkes, men det er ikke et krav
- Erfaring med digital faktura/bilagsbehandling
- Du har et godt overblik, er omstillingsparat og trives i et uformelt miljø
- Du er proaktiv og evner at arbejde selvstændigt såvel som i teams
Vi tilbyder dig:
- Et selvstændigt job med faglig og personlig udvikling
- En hverdag med et fagligt højt niveau, drevet af vores fælles ambitioner
- Konkurrencedygtig lønpakke inkl. sundhedsforsikring og pensionsordning
- Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, men timetallet kan justeres i forhold til den rette kandidats ønsker
- Løn efter kvalifikationer
Arbejdssted
Arbejdsstedet er Banegårdsgade 2, 8700 Horsens, eller Åbogade 15, 8200 Aarhus N.
Tiltrædelse
Snarest muligt - efter nærmere aftale.
Ansøgning
Send din ansøgning og tilhørende CV til Erhvervshus Midtjylland via linket her under.
Vi indkalder løbende til samtaler og opfordrer derfor interesserede kandidater til at sende deres ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi løbende vil vurdere indsendte ansøgninger og besætte stillingen når den rette kandidat er fundet.
Ansøgningsfrist til stillingen er den 20. maj 2024 kl. 12:00. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef, Casper Steenfeldt-Møller på telefon 4240 8040.
Send din ansøgning og CV sikkert her
Om Erhvervshus Midtjylland:
Erhvervshus Midtjylland er en dynamisk og slagkraftig erhvervsfremmeaktør med fokus på at skabe resultater for erhvervslivet i Midtjylland. Vi er et af seks Erhvervshuse i Danmark, og vi har kontorer i Aarhus, Horsens og Herning.
I 2022 har godt 5.500 iværksættere og virksomheder gjort brug af Erhvervshus Midtjylland.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Erhvervshus Midtjylland - Horsens, Fussingsvej, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039229