Faglig koordinator med erfaring med økonomiopgaver til Børn- og Forebyggelse og Ungdomscentret

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en faglig koordinator med erfaring med økonomiopgaver til vores administration i Børn- og Forebyggelse og Ungdomscentret i Horsens Kommune

Børn- og Forebyggelse samt Ungdomscentret i Horsens søger en dygtig og dedikeret faglig koordinator til vores administration. Vi varetager administrative opgaver inden for børne- og ungeområdet i forhold til serviceloven, uddannelsesvejledning og beskæftigelsesindsatsloven.

Om stillingen:

Vi søger en koordinator, der kan sikre effektive arbejdsgange og optimal udnyttelse af vores systemer. Du skal have et skarpt blik for kontinuerlig forbedring og trives med at tænke innovativt. Gode relationelle kompetencer er afgørende.

Vi er optaget af at understøtte god økonomisk styring af vores område, og derfor fylder opgaver omkring kontering og disponering en del. Vi leder derfor efter en koordinator, som er god til og vant til arbejde med økonomiopgaver.

Samtidig får du udover din rolle som koordinator dine egen ansvarsområder, som omfatter færdiggørelsen af beregningsgrundlaget for særligt dyre enkeltsager, vedligeholdelse af setup i vores disponeringssystem (AS2007) i forhold til intern/ekstern afregning og disponering samt udarbejdelse af regninger til andre kommuner (refusionssager), fakturering og opfølgning i Den Mellemkommunale Assistent.

Du vil også være involveret i implementeringen af nye administrative sagsgange i forbindelse med implementeringen af DUBU. Kendskab til vores område og de IT- og økonomisystemer, vi anvender, vil være en fordel.

Dine opgaver inkluderer:
 

  • Udvikling af arbejdsgange i administrationen samt samarbejde med afdelingslederne i Ungdomscentret og Børn- og Forebyggelse omkring den faglige retning og udvikling i administrationen
  • Implementering af nye administrative sagsgange – bl.a. i DUBU   
  • Diverse ad hoc-opgaver, hjælp og støtte til kollegaer til administrationen omkring kontering og andre økonomiopgaver
  • Egne ansvarsområder: Færdiggørelse af beregningsgrundlaget for særligt dyre enkeltsager, kontering, disponering, fakturering og opfølgning i Den Mellemkommunale Assistent.
Faglige krav og kompetencer
  • Evne til at se muligheder og finde nye løsninger.
  • Du skal have en relevant uddannelse inden for administration og/eller økonomi. Det er en fordel, hvis du kommer fra en lignende stilling – men send også gerne din ansøgning, hvis du er erfarne administrativ eller økonomimedarbejder, som f.eks. har prøvet at lede projekter eller haft koordinerende opgaver.
  • Kendskab til bl.a. DUBU, OPUS RI, KY, AS2007, SBSYS, UnoUng og Fasit vil være en fordel.
  • Du har meget gerne relevant erfaring med at arbejde med beskæftigelsesindsatslovens og servicelovens administrative opgaver og er verdensmester i at løse forskelligartede opgaver og samarbejde tværfagligt.
  • Du har blik for dine kollegaer – for vi vægter både højt fagligt niveau, men vil også have det sorte bælte i godt arbejdsmiljø.

Samtidig skal du kunne formidle viden, så dine kolleger i teamet forstår dig. Vi leder efter en koordinator, som man altid har lyst til at spørge til råds: Både fordi du er knalddygtig fagligt, og fordi du er nem og god at arbejde sammen med. Du behøver ikke have alle svar, men du skal være vedholdende, nysgerrig og finde det naturligt at opsøge samarbejdspartner bredt i kommunen for at finde svarene.

Hvor står dit nye skrivebord – og hvem sidder der ellers?
På Horsens Kommunes nye rådhus, selvfølgelig! Du sidder sammen med de administrative medarbejdere i Børn- og Forebyggelse og Børn, Unge og Kulturstaben – og heldigvis sidder de administrative medarbejdere fra Ungdomscentret tæt på. Selv kommer du til at referere til Susanne Strandbjerg Nielsen, som er Økonomi- og Administrationschef og leder af Børn, Unge og Kulturstaben.

Vi er i alt 12 medarbejdere. Du kommer til at opleve, at alle Børn og Forebyggelses og Ungdomscentrets medarbejdere arbejder tæt sammen omkring vores børn, familier og unge. Vi har travlt og har mange opgaver, og derfor gør vi alt, hvad vi kan for, at det er både sjovt og spændende at gå på arbejde.

Hvad er Horsens Kommune for en størrelse?
Horsens er en visionær kommune, der offensivt og gennem stærke alliancer med borgere, virksomheder, kultur- og foreningsliv lev­­­erer bemærkelsesværdige resultater ift. både velfærd, erhvervsliv og befolkningsvækst.

Du får 7.000 kolleger i en kommune med godt 90.000 borgere, og så kommer du til at gøre en uundværlig forskel for nogle af de familier, der på forskellig vis har brug for en særlig indsats.

Praktiske detaljer
Der er tale om én fast stilling på 37 timer om ugen. Stillingen er til besættelse den 1. marts eller hurtigst muligt herefter, og du får løn efter overenskomst.

Har du specifikke spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Susanne Strandbjerg på telefonnummer 21536463 eller e-mail ssn@horsens.dk.

Der er ansøgningsfrist mandag den 8. januar.

Vi afholder samtaler mandag d.15 2024. Du skal forvente at løse en mindre opgave i forbindelse med samtalen.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5956684

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook