Hej – vil du ta’ en elevuddannelse, der gør dig uundværlig?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Så læs med her...

Hos os kan du nemlig blive administrationselev og få:

  • en to-årig uddannelse, du kan bruge med det samme – eller bygge videre på.
  • et forløb med både skole- og praktikophold.
  • løn under hele molevitten som pt er kr. 14.752,00 pr måned (og voksenløn som pt er kr. 22.424,75 til dig, der er over 25 år).
  • adgang til vores elevklub og vejleder-ordning.
  • mulighed for studietur til udlandet.
”Men hvad laver en administrationselev?”, spørger du måske – og nu kommer vi til det.
På en arbejdsplads som vores er kollegaer i administrationen uundværlige. Kort fortalt er det dem, der får kommune-tandhjulene til at glide let og organisationen til at fungere. Og sådan er det ikke kun hos os i det offentlige - på det private arbejdsmarked er medarbejdere med administrative kompetencer en lige så stor gevinst at ha’ på holdet.

Derfor skal du som elev lære fra de dygtigste: Vores administrative kollegaer.

Du kommer i løbet af de to år til være en del af to-tre forskellige afdelinger, hvor du bliver skarp til:
  • Sagsbehandling. Her får du viden om lovgivningen på områder som pension eller sygedagpenge og lærer, hvordan vi behandler ansøgninger.
  • Borgerbetjening. Du får redskaber til at kommunikere med vidt forskellige borgere og hjælpe dem videre.
  • Økonomi. Vi klæder dig på til at løse en række forskellige regnskabsopgaver og bruge vores IT-systemer og er klar på at komme med nye ideer til arbejdsgange.
  • Løn og personale. Du bliver ekspert på områder som overenskomster, ferieaftaler, ansættelse og afskedigelse af kommunalt ansatte.
  • Digitalisering. Du deltager i både drift, udvikling og implementering af flere af vores it-systemer.
Lyder det godt? Så mangler du bare at sætte flueben ved…
… vores optagelseskrav, som er:
  • en faglig baggrund som f.eks. EUX, STX, HF, HTX, HHX og HGS.
  • dine personlige kompetencer. Det er vigtigt for os, at du er nysgerrig, har lyst til at byde ind på opgaver og være en del af vores kollegaskab.
  • er du over 25 år, skal du også ha’ en såkaldt realkompetence-vurdering. Det er en samtale, du kommer til på din nærmeste erhvervsskole.
    Læs her, hvordan du gør på ug.dk.

De praktiske detaljer
Ansøgningsfrist: Søndag d. 30. juli 2023
Vi forventer at holde samtaler uge 32
Ansættelsen starter: Den 1. september 2023

Har du spørgsmål?
Så ta’ fat i løn- og personalekonsulent Rikke Mølgaard på perim@horsens.dk. På grund af ferie er der ikke mulighed for at ringe.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=430084c3-a0a2-408c-aa19-037bb2c2cb52

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5864593

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook