Horsens Kommune: Dygtig og serviceminded Økonomimedarbejder til Økonomi og Styring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en barselsvikar til vores driftsteam i en 30-timers stilling, der vil være med til at levere økonomisk administration af høj kvalitet. Vikariatet løber i et år med forventet opstart den 1. november 2023.

Om os:
Driftsteamet er en del af Økonomi og Styring i Horsens Kommune og udgør en del af Job og Velfærd. Vi består af 25 engagerede ansatte, der dagligt tager sig af den overordnede økonomiske administration. Vores arbejdsplads er præget af en uhøjtidelig atmosfære, hvor hjælpsomhed og samarbejde er naturligt, og hvor en uformel omgangstone og godt humør præger hverdagen.

Hovedopgave:
Din primære opgave vil være at understøtte driften med økonomiske opgaver. Dette inkluderer at yde økonomisk støtte til ledere og medarbejdere, især i forbindelse med faste budgetopfølgninger på områder som Sundhed og Ældre.

Dine opgaver inkluderer:

  • Daglig bogføringer og månedlige afregninger
  • Indberetning i diverse IT-systemer – herunder fakturabehandling
  • Diverse småprojekter og ad hoc analyser
  • Betaling af udlæg
  • Intern afregning af forplejning
  • Oprettelse af fakturaer til borgere
  • Assistance til afdelingsledere og controllere

Yderligere opgaver:
Der vil også være ad hoc-opgaver, der opstår som en naturlig del af den daglige drift. Du vil samarbejde tæt med kolleger i driften, controllere i sparringsteamet samt andre medarbejdere i Job og Velfærd. Der er mulighed for at påvirke opgaverne i stillingen ud fra dine evner og kompetencer.

Din profil:
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne inden for det kommunale område
  • Har erfaring med kommunaløkonomi (nyuddannede er også velkomne)
  • Er IT-minded og har erfaring med gængse IT-systemer som Microsoft Office samt økonomisystemer som KMD OPUS og AS2007
  • Besidder gode kommunikations- og skriftlige færdigheder
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og i teams
  • Har evnen til at omsætte udfordringer til løsninger
  • Er imødekommende, åben og serviceorienteret

Vi tilbyder:
Vi kan tilbyde dig et spændende og udfordrende job i et uformelt miljø med engagerede kolleger. Her får du mulighed for at have stor indflydelse på din arbejdsdag og samtidig udvikle dig personligt og fagligt.

Kontakt og ansøgning:
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvor du tydeligt beskriver dine kvalifikationer og erfaringer i forhold til de nævnte arbejdsopgaver.

Ansøgningsfristen er den 20. september 2023.
Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag.

For yderligere information kan du kontakte Afdelingsleder Anders Dahlwad Kristensen på tlf. 24653967 eller medarbejder Berit Klejnstrup på tlf. 76292872.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Horsens Kommune, Økonomi og Styring
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c9deceab-373b-455a-bed8-ff7cc58f90de

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5900364

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet