BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at arbejde i en levende, idérig og populær kultur- og eventby?
Med utallige events spredt ud over hele året, festivaler, sprudlende kulturskoler, museer og spillesteder, har kulturen betydet enormt meget for udviklingen af det Horsens, vi har i dag.
Derfor søger vi en koordinator til Kultur- og Eventafdelingen. Du skal indgå i et stærkt team på 14 medarbejdere og arbejde med nogle af kommunens helt store festival-projekter samt være en del af den samlede kulturindsats i Horsens.
Hvad skal du lave?
Din største opgave bliver at indgå i teamet omkring Horsens Holder. Horsens Holder er en partnerskabs-festival, hvor teamet bag sikrer at skabe en stærk platform for en 4 dages festuge
Horsens Holder blev afholdt første gang i juni 2022 og er en årlig tilbagevendende begivenhed, som samler byens mangfoldige kulturliv, og åbner byen op med et hav af kulturelle oplevelser og events. Som projektkoordinator på festivalen har du – sammen med dine kolleger – det overordnede ansvar for kulturfestivalen, hvor du bl.a. skal koordinere, give sparring, være medudvikler og være med til at sikre fremdrift i projektet. Du skal sikre en bred forankring af kulturfestivalen på tværs af kulturinstitutioner, cityforening og kommunens mange kulturaktører, foreninger og frivillige.
Du skal også have lyst til at varetage de mange administrative opgaver med tids- og vagtplaner, budget- og økonomistyring, bogføring, fakturering og regnskab. Der skal desuden udarbejdes kontrakter til de mange forskellige aktører, designes pladskort og sammen med kommunikationsteamet, skal der laves en god strategi for både den interne og eksterne kommunikation.
Ud over Horsens Holder vil du også få lignende – dog mindre – opgaver på andre projekter i afdelingen.
Hvem er du?
Vi leder efter dig, som elsker at organisere, planlægge og samarbejde med mange forskellige aktører både i og uden for kommunen.
Du skal både være initiativrig og handlekraftig, du bidrager til udviklingen, samler idéer sammen og er med til at føre dem ud i livet. Opgaven er bred, og vi leder derfor efter en engageret kollega, der har det godt med forskelligartede opgaver. Derfor er både overblik og fremdrift samt planlægning og struktur vigtigt for at løse opgaverne. Er du samtidig en praktisk problemknuser – ja, så kan vi ikke ønske os mere.
Vi tilbyder
Et livligt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor du sammen med dine kolleger er med til at gøre en kæmpe forskel for både hverdagskultur og vores store events i Horsens.
Som afdeling hjælper vi gerne hinanden, inspirerer på tværs og er i konstant dialog og sparring for at gøre hinandens projekter endnu bedre.
Der er en god bredde i vores profiler, og du bliver en del af et stærkt team med mange års erfaring med at skabe nærværende kulturoplevelser – både store som små.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling med forventet tiltrædelse senest 1. november 2023.
Løn forhandles på overenskomstmæssige vilkår.
Ugentlig arbejdstid er 37 timer, men du skal forvente skæve arbejdstider og weekendarbejde i forbindelse med afvikling af arrangementer.
Din arbejdsplads bliver Kultur- og Eventafdelingen på Horsens Rådhus.
Ansøgning og proces
Der er ansøgningsfrist den 20. september 2023. Vi forventer at holde samtaler den 25. september 2023.
Hvis du vil vide mere
Er du velkommen til at kontakte Kultur- og Eventchef Lasse Schuleit på telefon 2670 4075.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9ba688d2-cd09-4157-a633-c74caee0596b
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899995