Horsens Kommune: Koordinerende rengøringsassistent, Forum Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren og engageret koordinerende rengøringsassistent til at varetage den daglige rengøring og koordinering af rengøringsopgaver på Forum Horsens. Som koordinerende rengøringsassistent vil du have en central rolle i at sikre en høj kvalitet af rengøringen og en optimal udnyttelse af ressourcerne.

Du vil referere til afdelingsleder og personaleansvarlige, Camilla, og samarbejde tæt med hende og det øvrige rengøringsteam på i alt 5 kollegaer, for at sikre en høj og tilfredstillende kvalitet. Din arbejdstid vil ligge mellem kl. 04:00 og 11:30 og du vil indgå i teamets rullende vagtplan for weekendarbejde.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Daglig rengøring
  • Vagtplanlægning
  • Udvikling af rengøringsplaner
  • Varebestilling
  • Kvalitetskontrol

Vi forventer at du:
  • Har erfaring fra en lignende stilling med både rengørings-  og koordinatorerfaring
  • Kan have mange bolde i luften
  • Læser, taler, skriver og forstår dansk
  • Behersker en pc på let øvet niveau – ikke ekspert
  • Kan engelsk på brugerniveau
  • Har gode samarbejdsevner og kan motivere kollegaer til at nå opstillede mål og sikre en høj kvalitet i opgaveløsningen
  • Du har flair for planlægning og koordinering og er i stand til at prioritere opgaver i en travl hverdag
Forum Horsens er en vigtig aktør i forhold til at understøtte kultur, sport og foreningslivet i Horsens Kommune. Vi ønsker at bidrage til en sund og aktiv livsstil blandt borgerne og støtte op omkring idrætsforeningerne, så de kan skabe gode rammer for deres medlemmer. Vi har derfor brug for en koordinerende rengøringsassistent, som vil være med til at skabe et sundt og rent miljø for vores medlemmer og gæster, og samtidig bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø. Vi lægger vægt på værdierne ansvarlighed, respekt, åbenhed og samarbejde, hvor vi arbejder åbent og transparent og kommunikerer tydeligt og ærligt både internt og eksternt.

Hvis du ønsker at arbejde i en organisation i kraftig udvikling og med fokus på at skabe et sundt og rent miljø for vores medlemmer og gæster, så er stillingen som koordinerende rengøringsassistent hos Forum Horsens måske noget for dig.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte chef Martin Bjørn på mail bjma@horsens.dk.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 37 timer ugentligt med tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgningsfrist, tirsdag d. 05. september 2023.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 37.

Du kan læse mere om at være ansat i Horsens Kommune, her: Kommunen som
Arbejdsplads.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Langmarksvej 53, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8a25be11-f91a-42f8-9f71-6a7b6d9a561a

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894070

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet