BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
IT-og digitaliseringsmedarbejdere med god kundeforståelse
It og Digitalisering i Horsens Kommune søger en kollega i It - Drift og Support. Du bliver en del af vores supportteam, som består af 10 medarbejdere. Supportteamets vigtigste opgave er at yde god service og support til kommunens medarbejdere, hvorfor et solidt drive og lysten til at betjene kunderne er et must. Supportteamet yder også en væsentlig indsats i forbindelse med udvikling af medarbejdernes it kompetencer og indgår i implementeringen af nye digitale løsninger.
Dine hovedarbejdsopgaver:
- Helpdesk-betjening af medarbejdere i Horsens Kommunes organisation
- Administration og fejlhåndtering af fagapplikationer.
- Brugeradministration
- Vejlede og rette fejl ude ved brugerne
- Håndtering af pc, telefoni og tablets
- Udarbejdelse af vejledninger og dokumentation
- Deltage proaktiv i funktionsteam for enkelte fag- systemer/områder
Vi forventer at:
- Du har relevant faglig uddannelse.
- Du har en god forståelse for brugerens behov, og du kan vurdere opgaven ud fra et brugersynspunkt.
- Du deltager proaktivt i at drive supporten
- Du har rigtig gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Du er positiv, udadvendt og en rigtig god kollega med humoristisk sans
- Du er ansvarsbevidst, omhyggelig og grundig i dit arbejde
- Du kan arbejde med et stort netværk af kollegaer, brugere og leverandører
- Du er stabil, og kan arbejde struktureret og bevare overblikket når der er travlt
- Du er fleksibel og kan trives i et miljø med mange forandringer
- Du kan være tovholder for et eller flere fagfunktionsteams
- Du kan være en god medspiller i projekter, og gerne har erfaring fra tidligere projektdeltagelse
- Du kan være i aktiv dialog med forretningen, og kan aflæse deres behov i de givne rammer.
- Du har erfaring med Ad og brugeradministration fra en større organisation
- Du har et godt kendskab til ITIL, ITSM & GDPR
- Du har kørekort til bil, da vi har kollegaer på mange forskellige adresser i kommunen
Horsens Kommunes It og Digitaliseringsafdeling er organisatorisk placeret i Direktionens stabe under Økonomidirektøren. Afdelingen består af 40 medarbejdere. Vi servicerer ca. 6.000 administrative medarbejdere, 1.800 lærere og pædagoger samt ca. 9.000 folkeskoleelever.
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst.
Arbejdssted
Dit primære arbejdssted bliver Horsens Rådhus, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens.
Yderligere oplysninger
Er der spørgsmål kan du stille dem til Flemming Liin – e-mail: fl@horsens.dk.
Ansøgningsfrist: onsdag d. 1/11-2023 kl. 12:00
Ansættelsessamtaler holdes fredag d. 10/11-2023
Ansættelse/opstart efter nærmere aftale
Om Horsens Kommune
Horsens Kommune er et dynamisk og kreativt kraftcenter med en stærk og fælles kultur, der bygger på værdierne: Helhed, resultat, respekt og kvalitet.
Når vi ansætter nye kolleger skal de have lyst til at efterleve kommunens holdninger og værdier i hverdagen, og de skal have vilje og evne til at udvikle sig i takt med jobbet. Til gengæld kan vi tilbyde nye medarbejdere at blive en del af en engageret og attraktiv kommune i rivende udvikling.
Yderligere information om Horsens Kommune kan findes på http://www.horsenskom.dk, hvor vi har samlet en lang række oplysninger om blandt andet Horsens Kommunes økonomi, udviklingsplaner og politiske liv.
Send din ansøgning
Vi ser frem til at modtage din kortfattede ansøgning, hvor du har lagt tydelig vægt på konkrete kvalifikationer og erfaringer med ovennævnte arbejdsopgaver. Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning”, som du finder nedenfor. Husk at vedhæfte din ansøgning og dit CV, samt andre relevante bilag.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5928399