BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du løsningsorienteret, struktureret og servicemindet? Er du en stærk teamplayer, som er klar på at vi løfter i flok? Kan du tage beslutninger og sørge for at der sker handling, men samtidig i besiddelse af en god portion tålmodighed? Så er du måske vores nye kollega!
En af vores dygtige kolleger, har efter lang tids ansættelse valgt at søge nye udfordringer tættere på sin bopæl. Vi er derfor på udkig efter en, som har lyst til at være vores nye kollega. I teamet arbejder vi blandt andet med kontanthjælp, uddannelseshjælp, selvforsørgelses- og hjemrejseydelse, overgangsydelse og supplement til brøkpension.
I afdelingen har vi et højt fagligt niveau og er vant til en hverdag med et højt tempo, mange spændende udfordringer og forandringer, som vi altid skal være gearet til at kunne håndtere. Vi arbejder målrettet på at yde god service, sikre god kvalitet, men har også et stort fokus på at være gode kolleger for hinanden.
Vores arbejdsopgaver er bl.a.:
- Behandling af ansøgninger om forsørgelse.
- Udbetaling af løbende forsørgelse.
- Kontrol på forhold og grundlag omkring udbetalinger.
- Ekspedition og vejledning af borgere både ved personlig henvendelse og pr. telefon, men også skriftligt.
- Deltage i tværgående samarbejde med de øvrige afdelinger i Jobcentret og andre enheder i vores organisation.
For at komme i betragtning til stillingen lægger vi vægt på følgende:
- Du er kontoruddannet og gerne med erfaring fra en politisk styret organisation.
- Det er et ønske at du har erfaring eller kendskab til arbejdsopgaverne og gældende lovgivning på området.
- Det er et stort plus, hvis du har erfaring med Fasit, E-Indkomst og Kommunernes Ydelsessystem (KY).
- Du er god i kommunikation, nysgerrig og arbejder fokuseret og engageret.
- Du er god til og trives med at arbejde struktureret og overholde deadlines.
- Du har lyst til at indgå i dialog med borgere, samarbejdspartnere, kolleger og ledelsen.
- Du er ansvarsbevidst og i besiddelse af et positivt livssyn.
Du skal vælge at arbejde hos os fordi:
- Du bliver en del af et uhøjtidelig, engageret og dynamisk team.
- Du får imødekommende og dygtige kolleger og et godt arbejdsmiljø.
- Du får kollegaer, som vil gøre sit bedste, for at du bliver en del af holdet og som vil gøre sit bedste, for at give dig en god oplæring.
- Stillingen er kendetegnet af dialog og samarbejde og dine kommunikative evner kan gøre en forskel.
Din løn bliver forhandlet efter gældende overenskomst. Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentlig med tiltrædelse hurtigst muligt.
Dit arbejdssted bliver på Rådhuset, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
Hvis du vil vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte:
Faglig koordinator Helene Kreiberg, tlf.: 76 29 35 75, e-mail: hekre@horsens.dk
Afdelingsleder Pernille S. Therkelsen, tlf.: 76 29 36 36, e-mail: ssps@horsens.dk
Ansøgning
Vi skal have din ansøgning senest mandag den 18. marts 2024.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler fredag den 22. marts 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006844