Kirurgisk Afdeling i Horsens søger en skarp lægesekretær

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

GRIB MULIGHEDEN – bliv en del af vores ambulante team. Kirurgisk Afdeling i Horsens søger en skarp lægesekretær, der er på udkig efter et spændende job med gode kolleger.

Da en af vores kollegaer har søgt nye udfordringer, er vi på udkig efter en uddannet lægesekretær til en stilling på 35 timer på Kirurgisk Sekretariat. 

Stillingen er ledig til besættelse pr 01.09.23

De kirurgiske sekretærer arbejder i teams, men derudover fordeles de almindelige sekretariats­­opgaver i et organiseret rul. 

Vi søger en sekretær til vores booking-team i Klinikken, og du skal sammen med de øvrige sørge for, at vores patienter får det bedst mulige forløb.

Det daglige arbejde er varieret og mangeartet og indeholder bl.a.:

  • Håndtering af henvisninger og booking af tider i Klinikken
  • Telefonbetjening i teamet og på sekretariatet
  • Skrivning af notater og registrering af data i MidtEPJ
  • Kvalitetssikring af data til indberetning

Alt sammen i et godt og tæt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper og samarbejds­partnere. 

Vi forestiller os, at vores nye kollega:

  • Er uddannet lægesekretær (krav)
  • Er vant til at arbejde med MidtEPJ og BookPlan
  • Er fortrolig med registreringspraksis
  • Gerne har kendskab til det kirurgiske speciale
  • Er serviceminded, faglig kompetent og mødestabil
  • Ser muligheder i hverdagens udfordringer og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Er holdspiller og tænker "vi" i stedet for "jeg"
  • Kan arbejde selvstændigt og konstruktivt med opgaverne
  • Bidrager med humor og en positiv tilgang til det gode arbejdsmiljø

Til gengæld får du:

  • Introduktion til opgaverne
  • Et job med stor medindflydelse på tilrettelæggelsen af dine daglige arbejdsopgaver.
  • Et job i en dynamisk organisation, der har fokus på trivsel på trods af en travl hverdag
  • Gode kolleger med høj faglighed, god erfaring og masser af humor
  • Et selvstændigt, udfordrende og alsidigt arbejde, hvor samarbejdet foregår i en uformel tone med respekt for hinanden
  • Et godt tværfagligt samarbejde
  • Ledere og kolleger som glæder sig til at byde dig velkommen i organisationen

Arbejdstid:
Arbejdstiden er som udgangspunkt på hverdage i dagtiden, tilrettelagt imellem kl. 7.45.og 15.30. Der vil være 6. uge være en lørdagsvagt fra kl. 9-14 med efterfølgende fri om fredage. 
Det er muligt at tage lørdagsvagten hjemmefra.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Britt Sylvester Andersson på tlf. 7842 6236 eller på mail Britt.Andersson@horsens.rm.dk.

Ansøgningsfrist: Mandag den 26.06.23

Der afholdes ansættelsessamtale:  Onsdag den 28.06.23

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Sundvej 30, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/kirurgisk-afdeling-i-horsens-soger-en-skarp-laegesekretaer/da9nlg/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855663

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet