Klinikassistent Koordinator med ledelsesansvar søges til Godt Smil Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at være den, der holder overblikket over de administrative opgaver, imens du støtter dine entusiastiske kollegaer i hverdagen? Og er du den der nyder at planlægningen fungerer?

- Så er du måske vores kommende kollega!

Vi leder efter en sød og dygtig klinikkoordinator, som skal udføre vores administrative rutiner og samtidig sikre, at vores patienter får en god oplevelse hos os. Du får en nøglerolle, og kommer til at indgå i teamet og i driften. Du vil arbejde tæt sammen med receptionisten, area manageren, klinikejer og med administrationen i Godt Smil.

Dine ansvarsområder og opgaver i overskrifter:

  • Koordinering af vagt-, ferieplaner og sygemeldinger
  • Administrative rutiner i samarbejde med vores servicecenter og økonomiafdeling
  • Administrativ opfølgning (forsikring, kommune, region) med patienter
  • Opfølgning på Godt Smil fokusområder
  • Tæt samarbejde med ledelsen.

Din arbejdstid er 37 timer om ugen fordelt på 5 dage, og med opstart hurtigst muligt - eller efter nærmere aftale.

Dine faglige og erfaringsmæssige kvalifikationer:

Din uddannelsesmæssige baggrund er klinikassistent og det vil det være et stort plus, at du har draget dine første erfaringer med koordinering af daglige opgaver i forbindelse med arbejdsplaner, ferie- og fridagsplaner, sygemeldinger mv. Det væsentligste er, at du er villig til at tillære dig vores branches succesfaktorer og Godt Smils DNA.

Dig som person:

  • Er klar til nye udfordringer og mere ansvar og kan se dig selv i en nøgleposition
  • Dedikeret holdspiller, der bidrager til en god kommunikation og et behageligt arbejdsmiljø
  • Har nemt ved IT, og er nysgerrig på at lære nyt (måske kender du også Aldente?)
  • Er løsningsorienteret, mødestabil og har en positiv og struktureret tilgang
  • Har lyst til at bidrage med nye ideer og er ikke bange for at have travlt

Du motiveres af at være den, der holder overblikket og får detaljerne til at falde på plads i en travl klinik med passionerede kolleger, som alle brænder for at give patienterne en god oplevelse.

Hvad tilbyder vi?

Du bliver en del af en spændende kæde i vækst og en klinik, hvor hverdagene er travle og hvor du får et tæt samarbejde med klinikejerne og en area manager som kommer 1-2 gange i ugen. Løn forhandles individuelt.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores areamanager Bianca på mail: bianca.pedersen@godtsmil.dk eller tlf. nr. 44121897

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Godt Smil, Ormhøjgårdvej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5986855

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook