BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ejendomme søger en dygtig kollega, der har interesse og flair for vedligeholdelse af vores tekniske installationer, samt lyst og formåen med at arbejde med ejendoms og vedligeholds data.
Horsens Kommune er en af landets hurtigst voksende kommuner - og vi har et stort behov for at udvide, renovere og tilpasse de kommunale bygninger. Du får et spændende og udfordrende job i en organisation, der har fokus på at levere høj kvalitet og god service.
Hvem er vi
Affald - Trafik og Ejendomme er en afdeling i Teknik og Miljø. Ejendomme er organiseret i en teamstruktur, som består af Ejendoms Center og Ejendoms Service. Vi er på nuværende tidspunkt 35 medarbejder i Ejendomme som alle understøtter Direktørområdernes kerneopgaver med rådgivningsfunktioner, så der skabes de optimale rammer og arbejder derfor tæt sammen med alle parter i relation til de kommunale bygninger.
Hvad kan du forvente
Du bliver en del af Ejendoms – Center, et team med høj faglighed og hvor samarbejde og inddragelse er en naturlig vej til den gode løsning. Vi har et stort fokus på bæredygtighed. Indenfor byggeri viser det sig gennem energirigtige løsninger, genanvendelse af byggemateriale og andre bæredygtige tiltag på byggerierne.
Vi vægter et godt kollegialt arbejdsmiljø højt, hvor sammenhold, godt humør, faglig interesse og gåpåmod er vigtige elementer i dagligdagen.
Hvor har vi fokus
Når det kommer til vores brugere, er de kernen i vores tilgang til arbejdet. Alt hvad vi gør, gør vi for at skabe værdi i deres ejendomme og for dem. Menneskelig værdi når vi værner om den gode oplevelse gennem projektet for ejendommens brugere. Økonomisk værdi når vi sørger for, at ejendommen er godt vedligeholdt, sikker og tilpasset den fremtid, vi er på vej ind i. Vi overholder aftaler, løser udfordringer, siger tingene ligeud, og lytter til hvad de har brug for.
Om stillingen:
Som vores nye kollega kommer du til at stå i en central rolle som bindeled mellem nybyggeri, digitalaflevering og vedligehold. Du vil blive ansvarlig for granskning af tekniske installationer, samt oprettelse og importering af digitalaflevering i vores FM-system DigitalBygningsData (DBD). I tæt samarbejde med vores interne bygherrerådgivere. Du kommer til at bistå de tekniske fagansvarlig i registrering af vedligeholdsbehov, samt gennemførsel af vedligeholdsopgaver.
Vores FM-system.
I ejendomme anvender vi DigitaBygningsData (DBD) som FM-system. Du vil blive tildelt administrator rettigheder hermed. I tæt samarbejde med afdelingslederen, vil bl.a. få opgaverne med bruger oprettelse/bruger administration, udarbejdelse/ajourføring af skabeloner til bygningskort, eksport og import af bygningsdelskort ifb. nybyggeri ved digitalaflevering. I takt med at dit kendskab til systemet udvides vil opgaverne blive tilpasses.
Vedligeholdsopgaven
Vi forventer at du kan indgå i arbejdet med vedligehold af de tekniske installationer, så du kan bistå de tekniske fagansvarlige med registrering af vedligeholdsbehov af ventilation, vand og varme installationer. CTS styring, Brandtekniske anlæg osv. Samt udførsel af planlagte og akutte vedligeholdsopgaver heraf.
Hvilken profil søger vi
- Du kendetegnes ved ordentlighed, troværdighed, tillid, og struktur.
- Du er selvstændig og i stand til at træffe beslutninger med øje for opgaven, og du er proaktiv
- Du er en god teamspiller som medvirker til at udvikle samarbejdet på tværs
- Du har gode kommunikations og samarbejdsevner, samt er serviceorienteret og forstår behovet herfor.
- Du kan bevare et godt overblik med øje for kvaliteten i processen/opgaverne
- Du har nemt ved nye IT systemet, og anvendelse heraf kommer naturlig for dig.
Din uddannelse kan være alsidig, så som Maskinmester/Bygningskonstruktør, byggetekniker, teknisk designer, eller anden relevant kort eller mellem lang videregående uddannelse. Det er ikke så afgørende. Du har gerne nogle års erfaring med vedligeholdsarbejde af tekniske installationer, eller siddet med projektering i en rådgivningsvirksomhed.
Din samlet erfaring er ikke det afgørende, kendskab til DBD er ej heller et krav. Blot du er villige til at lære.
Vi forventer at du har en grundlæggende viden om tekniske installationer i bygninger samt automatisk styring heraf. Du har evnen og lysten til at arbejde med struktureret bygnings og vedligeholdsdata
Løn- og ansættelsesvilkår
- Stillingen er normeret til 37 timer ugentligt med flekstid.
- Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.
Hvis du er blevet nysgerrig og vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte
Afdelingsleder Jesper Engvang på tlf. 2965 6813
Ansøgningsfrist
Søndag den 7. januar 2024
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og evt. andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekrutteringssystem
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler tirsdag d. 23. januar 2024 og stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2024 eller snarest muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963662