Kontorassistent med flair for kundekontakt søges til virksomhed i Horsens

dato

Er du en struktureret og imødekommende person med flair for kundekontakt og administrative opgaver? Så har vi jobbet til dig!

Vi søger en mødestabil og ansvarsbevidst kontorassistent til en virksomhed i Horsens, hvor du bliver en vigtig del af det daglige administrative team.

Dine arbejdsopgaver

  • Tastning og registrering af ordrer

  • Besvarelse af kundehenvendelser pr. mail og telefon

  • Let administrativt arbejde og ad hoc-opgaver.

Vi forestiller os, at du

  • Har erfaring med PC og kendskab til Word, Excel og Outlook

  • Arbejder struktureret og har sans for detaljer

  • Trives med kundekontakt og kan kommunikere tydeligt på dansk og engelsk

  • Er mødestabil, serviceminded og tager ansvar for dine opgaver.

Vi tilbyder

  • Et trygt og positivt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer

  • En spændende hverdag med afvekslende opgaver

  • Mulighed for fastansættelse efter Try & Hire-perioden

  • Opstart hurtigst muligt

  • Arbejdstid: 07:30 – 15:30 (37 timer/uge)

  • Løn efter kvalifikationer (timeløn).

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på telefon 72 10 85 46 i vores åbningstid:

Mandag – torsdag kl. 08:00 – 16:00
Fredag kl. 08:00 – 15:00.

Vi holder samtaler løbende, så send gerne dit CV snarest.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Bech Personale ApS, Kongensgade, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2026;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/find-job/1eab141d-80ab-445b-b3ef-284641049844

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet