BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
BECH Personale søger på vegne af vores samarbejdspartner en kontorassistent til diverse ad hoc-opgaver, ved en førende international logistikvirksomhed. Virksomheden er placeret i Horsens i spritnye, lækre og lyse lokaler.
Om dig:
Vi søger en engageret og pålidelig person, der kan arbejde selvstændigt og trives i et travlt miljø. Erfaring fra en lignende stilling i en logistikvirksomhed vil være en stor fordel, ligesom kendskab til Navision, men det er ikke afgørende. Det er vigtigt, at du kan binde dig for en lang periode, da der er tale om et try&hire forløb.
Derudover skal du:
- Kunne kommunikere tydeligt, mundtligt og skriftligt på både dansk og engelsk
- Have erfaring fra en administrativ stilling
- Være mødestabil.
Dine primære arbejdsopgaver:
Som kontorassistent vil du være en vigtig del af teamet og bidrage til effektiviteten af den daglige drift. Ud over at håndtere registreringen af varer ind og ud, vil du blive involveret i forskellige ad hoc-opgaver på kontoret, hvilket giver dig mulighed for at udvikle dine færdigheder og vokse i rollen.
Praktisk info:
Arbejdstid: mandag-fredag i tidsrummet 07.00-16.00. Løn: efter kvalifikationer.
Kunne du tænke dig at blive en del af et yderst professionelt miljø? Så skal du ikke holde dig tilbage med at sende os en ansøgning.
Har du spørgsmål til ovenstående jobopslag, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 72 10 85 46.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Bech Personale ApS, Kongensgade, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6030220