Kontorelev med fokus på kunder og den grønne omstilling i din vandforsyning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ønsker du dig et bredt uddannelsesforløb, med en enestående chance for at udvikle dig både fagligt og personligt, så er en elevplads ved Samn Forsyning måske vejen frem.

Hos os kan du blive en del af et stærkt fællesskab og få mulighed for at opbygge et bredt og attraktivt sæt af kompetencer.

Elevstillingen vil primært være placeret i Kundeafdelingen med 11 kolleger, som er knudepunktet for koordinering og håndtering af kundehenvendelser i Samn Forsyning. Vores vigtigste opgaver er at sikre korrekt afregning, telefonservice, teknisk- og administrativ kundesupport. Herudover er PR og Kommunikation, samt IT også placeret i afdelingen. Vi har herudover en stor berøring med de øvrige ca. 90 kolleger, samt eksterne samarbejdspartnere.

I dit job som kontorelev i Samn Forsyning vil du administrere og koordinere opgaver på tværs af afdelinger og være i daglig dialog med kunder, samarbejdspartnere både pr. mail, telefon og i receptionen. Derfor er det vigtigt, at du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt. 

Arbejdsopgaverne vil være centreret omkring kundeservice og kommunikation.

Som kontorelev med retning i administration skal du:

  • Have en EUX, HHX eller STX, HF eller HTX
  • Beherske dansk i både skrift og tale
  • Kommunikere skriftligt og mundtligt på flere niveauer
  • Have flair for tal, data og logik
  • Arbejde struktureret
  • Være villig til at tage et ansvar
  • Kunne indgå i et team på lige fod med kollegerne

Som elev i Samn Forsyning får du:

  • Mulighed for at arbejde i en virksomhed med fokus på grøn omstilling
  • Muligheder for at præge kommunikationen til kunder omkring drikkevand og klima
  • Frihed under ansvar til at finde egne løsninger
  • Kolleger, der arbejder tæt sammen for at nå vores fælles mål. Vi lægger stor vægt på at hjælpe hinanden, og har en uformel og humoristisk omgangstone.

Vi har en arbejdsuge på 37 timer inkl. frokost og flextid. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og din organisation. Det daglige arbejdssted er Samn Forsyning ApS, Alrøvej 11, 8700 Horsens.

Du kan få yderligere oplysninger om jobbet ved Projektleder Helle Bach Jørgensen på telefon 7626 8712, mail hbj@samn.dk eller Kundechef Anne Ellegaard på telefon 7626 8711, mail ael@samn.dk

Vi vil holde samtaler løbende og håber, at du kan starte til august.

Søg stillingen via www.samn.dk/kontorelev

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Samn Forsyning ApS, Alrøvej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: www.samn.dk/kontorelev

Via e-mail: job@samn.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839533

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook