Koordinator til værkstedsservice i Jobcenter Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du skabe sammenhæng og koordinere mellem interne indsatser og eksterne samarbejdspartnere?

Så er det måske dig, der skal udfylde en central rolle hos Værkstedsservice ved Jobcenter Horsens. Hver dag giver Værkstedsservice tilbud til ca. 250 ledige eller sygemeldte borgere. Det sker med et virksomhedsrettet fokus på seks forskellige værksteder. Samarbejdsevner, empati og overblik er centrale krav til dig som koordinator. I spidsbelastningsperioder skal du både være klar på at aflaste afdelingslederen og på at hente brugt tøj på genbrugspladsen/røre i suppegryden/svinge en støvsuger eller på anden måde bidrage til det praktiske på de enkelte værksteder.


Dine primære opgaver:

  • Koordinering af indsatserne på Værkstedsservice
  • Være kontaktskabende til kunder og virksomheder regionalt mhp. samarbejdsaftaler om opgaver til værkstederne og brobygning mellem indsats på værkstederne ud i virksomhederne
  • Koordinering med samarbejdspartnere primært i Jobcentret og Ungdomscentret
  • Udvikle på værkstederne i samarbejde med værkstedspersonalet samtidig med at sikre stabil drift
  • Vikariere på værkstederne i administrationen og for afdelingsleder

Profilbeskrivelse:
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende. Til gengæld ser vi gerne, at du:
  • har erfaring med eller interesseret i faglig ledelse eller ledelse i øvrigt
  • er empatisk, fordomsfri og evner at samarbejde med flere persontyper
  • er fleksibel og evner at håndtere en omskiftelig hverdag, hvor planlægningen må ske ad hoc.
  • har god humor, samt vægter gensidig tillid og respekt meget højt
  • har sans for klar og gennemskuelig formidling 
  • har kørekort kategori B
  • har kendskab til it på superbrugerniveau


Vi tilbyder:
  • Tæt samarbejde, faglig støtte og kollegial sparring mellem de 23 medarbejdere
  • Et dynamisk, uhøjtideligt, humør- og tempofyldt arbejdsmiljø, hvor trivsel samt medarbejderinddragelse prioriteres højt
  • Mulighed for at præge den fortsatte udvikling af afdelingen og de opgaver, der løses
  • Løn efter gældende overenskomst


Praktiske oplysninger
Stillingen er på 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist den 07.12.2023. Vi forventer at afholder samtaler den Bilag 13.12.2023

Du bedes sammen med din ansøgning vedhæfte et overskueligt CV.

Dit arbejdssted bliver Norgesvej 2 i Horsens, hvor Værkstedsservice har adresse.




Mere information
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte værkstedsleder Peter Kristensen, tlf. 2065-3862, faglig koordinator Cecilie Pedersen, tlf. 2440-9427 eller afdelingsleder Sten Tygesen, tlf. 24 52 01 57.

Om Jobcenter Horsens
At være en del af et arbejdsfællesskab, at bidrage til samfundet, at tjene til dagen og vejen er for de fleste afgørende for at leve et godt og meningsfuldt liv. Derfor arbejder Jobcentret for at få flere i job eller uddannelse og for at skabe et arbejdsmarked, hvor der er muligheder for alle.

Det gør vi ved at møde den enkelte borger og den enkelte virksomhed med åbenhed og respekt, men også med forventninger. Samtidig vægter vi viden og høj faglighed hos vores medarbejdere. Vores arbejde er baseret på viden om det, der virker og på den viden, vi har om det lokale arbejdsmarked. Det er sådan, vi får flere med.

Ansatte i Horsens Kommune er gratis sundhedsordning og adgang til fitnessrum på rådhuset. Du kan læse mere om Horsens Kommune som arbejdsplads her: https://horsens.dk/Job/JobIkommunen/Kommunensomarbejdsplads


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944873

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet