Lægesekretær til Akutafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lægesekretær til Akutafdelingen, Regionshospitalet Horsens

Er du vores nye kollega?

Vi søger en dygtig, uddannet lægesekretær med relevant erfaring fra arbejde i en akutafdeling, 37 timer/uge til ansættelse pr. 01.03.24 eller efter aftale. 

Hvem er vi? 

Akutafdelingen modtager akutte, uafklarede medicinske, kirurgiske og ortopædkirurgiske patienter. Afdelingen består af Hospitalsvisitationen, et sengeafsnit med 30 sengepladser, en skadestue med akut ambulante forløb og et døgndækkende sekretariat.  

Vi er 19 meget motiverede og engagerede lægesekretærer ansat i afdelingen inklusiv en ledende lægesekretær. Vi vil ikke lægge skjul på, at vi er en travl afdeling, og lægesekretærgruppen løser opgaverne i fællesskab på alle tider af døgnet og i et tæt samarbejde med de øvrige faggrupper. 

Lægesekretærgruppen arbejder 24/7/365, det vil sige alle døgnets timer hele året rundt. 

Til den faste stilling søger vi en lægesekretær, som kan indgå i vores vagtplan, dvs. man skal kunne varetage alle typer vagter incl. aften-, natte-, weekend- og helligdagsvagter, og der må således forventes en særlig vagtbelastning. 

Vi ønsker en kollega, som:

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)
  • har erfaring fra tidligere ansættelse i en akutafdeling 
  • har stor erfaring med registrering af akut ambulante patienter samt indlagte patienter, herunder samspillet mellem Klinisk Logistik Anywhere og MidtEPJ samt arbejdet i sekretæroverblikket i Klinisk Logistik Anywhere. 
  • er serviceminded og kan lide at have en stor patientkontakt, idet lægesekretærerne sidder i front i vores reception og tager imod alle gående patienter til ambulant behandling samt indlæggelse. 
  • har stor erfaring med og kan lide at arbejde i skiftende vagter og kunne se fordelene ved at arbejde i blandede vagter på forskellige tidspunkter af døgnet
  • har stor erfaring med skrivning af journalnotater, herunder journaloptagelser og akut ambulante notater
  • mestrer dansk retskrivning
  • har mod på at arbejde med konkrete administrative opgaver ud over basisopgaverne i sekretariatet
  • har erfaring med og kunne varetage vagtplanlægning for afdelingens KBU-læger i en tidsbegrænset periode
  • er fagligt dygtig og trives med udfordringer
  • er engageret, fleksibel og brænder for faget og dets muligheder
  • er i stand til at klare et hurtigt og skiftende arbejdstempo
  • værdsætter det tværfaglige samarbejde


Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Christina Briesemeister-Hansen på 7842 5235. 

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. 

Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfrist er søndag den 20.10.23. 

Ansættelsessamtaler planlægges til onsdag den 25.10.23 eller efter aftale.  

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Sundvej 30, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922399

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet