BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Banedanmark er i fuld gang med en historisk opgradering af hele det danske jernbanenet. Vi bygger og fornyer, alt imens at vi implementerer et nyt IT baseret signalsystem og elektrificerer jernbanen, så der kan køre klimavenlige eltog.
Vi søger en lagerforvalter til vest og til Fyn og du vil skulle stå for vores lagre i Fredericia, Odense og Middelfart.
Stillingen refererer til teamlederen for lager, som sammen med den koordinerende lagerforvalter sikrer, at vores lagre driftes jf. de aftalte daglige opgaver, planer og målsætninger. Som lagerforvalter i Banedanmarks Lager & Logistik sektion, får du mulighed for at bidrage med dine faglige kompetencer, samtidig med, at du hjælper Banedanmark med at komme i mål med de ambitiøse planer for den fremtidige lager- og forsyningsstrategi.
Stillingen vil desuden også indeholde arbejdsopgaver udenfor egne ansvarsområder, hvor du på afstemte dage eller i perioder, kan komme til at arbejde på andre lagre i vest. Stillingen stiller derfor krav til høj faglighed samt evnen til selvstændigt arbejde og selvledelse.
Du vil komme til at indgå et team bestående af ca. 40 engagerede kolleger på tværs af Lager & Logistik, hvoraf ca. halvdelen er placeret på Banedanmarks lokation i København og den øvrige del er placeret ude på lagrene i Danmark. Arbejdsopgaverne består blandt andet af:
- Varemodtagelse, registrering i SAP og returmodtagelse
- Påpladslægning, pluk og pak
- Lageroptimering og optælling
- Sikkerhedsgennemgang og arbejdsmiljø
- Kontakt til forsyningsteamet
Vi har ikke nogen uddannelsesmæssige krav, men det er forventeligt at du har erfaring inden for lagerområdet. Du har måske tidligere arbejdet med lagerdrift, gerne på både den praktiske og administrative side. Kendskab til SAP og Excel er en stor fordel, men ikke et krav.
Du kan finde ud af at tage fat og bliver ikke afskrækket af fysisk arbejde. Herudover ser vi gerne at du er serviceminded og trives med flere bolde i luften på én gang. Det er vigtigt, at du er udadvendt, initiativrig og formår at være positiv og åben i din kommunikation, da du samarbejder med mange mennesker, med vidt forskellige baggrunde i din hverdag.
Du må meget gerne have interesse for udvikling af lagerprocesser og måden vi udfører opgaverne på, da det er tanken, at du selv er med til at udvikle dit arbejdsområde.
Banedanmarks lagre er placeret på flere forskellige lokationer og du skal kunne komme rundt på de forskellige lokationer. Det er derfor et krav at du har kørekort B og truckkort.
Løn
Hvis du er ufaglært, vil din ansættelse være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen for området for rengøringsassistenter, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).
Ansøgning
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte teamleder Christian Steen Hansen på tlf. 2130 2892.
Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. Stillingen er til tiltrædelse hurtigst muligt.
For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
Går du videre fra de indledende samtaler, vil der blive indhentet referencer fra tidligere arbejdsgiver. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Hovedlager, Bygholm Parkvej 4, Bygholm Parkvej , 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953807