BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi udvider ledergruppen, så har du mod og lyst til nye udfordringer i et job, hvor hverdagen er omskiftelig og hvor der hele tiden er nye spændende projekter i pipeline? Arbejder du struktureret, vedholdende og sætter ledelse i højsædet? Kan du lide kombinationen af daglig drift og projektledelse af mindre projekter? Der er tale om en stilling i et nyere ledelsesteam, hvor ”plejer” er en ukendt faktor - der vil i stillingen være rigtig gode muligheder for at sætte sit eget præg på jobindholdet og tilrettelæggelse af hverdagen.
Kan du svare ”ja” til ovenstående, er det måske lige dig, som vi står og mangler som Teamleder i afdelingen Park, Vej og Anlæg, der er en del af Service og Beredskab.
Afdelingen arbejder tværorganisatorisk med glatførebekæmpelse, som et højt prioriteret fagområde og spænder vidt, fra den praksisnære ruteplanlægning, til digitaliseringsprocessen jævnfør kommunens glatføreregulativ.
Dine arbejdsopgaver
- Arbejdsopgaverne vil ligge inden for vinterdrifts porteføljen – sikkert med fokus på den synlige indsats i kommunen. Herunder afløsning på de enkelte ruter også kørsel med sneplov og saltspreder.
- Projektledelse af mindre projekter inkl. opfølgning på tid og økonomi. Projekter i pipeline er fx en digitaliseringsproces af selve opgaven.
- Vi hjælper hinanden med alle afdelingens opgaver, men du vil få ansvaret for den daglige koordinering af drift i teamet, fx vagtplaner, prioriteringer, mv.
- Du må kunne forvente at skulle deltage i kommunes glatføreberedskab.
Kvalifikationer
- Din uddannelsesmæssig baggrund, er ikke afgørende – men det er indstillingen til opgaverne.
- Du skal have et gyldigt kørekort til lastbil og gerne flair for maskiner.
- Kendskab til programmet Vinterman og VejVejr – er en betydelig fordel.
- Det er en fordel med et godt lokalkendskab.
- Arbejder struktureret og resultatorienteret - er god til at bevare overblikket.
- Lyst til, og erfaring med, koordinering af medarbejdere - finder samarbejde let og naturligt. Prioriterer og tillægger det stor betydning at opbygge gode samarbejdsrelationer.
Vi kan tilbyde:
- Et godt arbejdsmiljø.
- Gode og hjælpsomme kolleger.
- En spændende og travl hverdag.
- Omsorgskultur med plads til forskelligheder.
- Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat).
- Park, Vej og Anlæg
- Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
- Affald og Genbrug
- Administration
- Endelavefærgen
- Rengøringsafdelingen
- Værksted, Lager og Pladser
- Brandvæsenets operative afdeling
Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.
Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte Knud Høeg Rasmussen på mobil 29435931 – skriv evt. gerne en sms for at lave en aftale.
Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.
Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er søndag dag den 2. juni 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 i 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (1-36 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Horsens Kommune, Endelavevej 5, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6052164