Løn- og Personalekonsulent til barselsvikariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde i en afdeling med fokus på nye arbejdsformer og arbejdsfællesskaber, så læs videre!

Hvad kommer du til at lave?
De mange forskelligartede opgaver i afdelingen er fordelt i arbejdsfællesskaber. Du kommer til at deltage i løsning af opgaverne i arbejdsfællesskaberne ”Fravær, barsel og orlov” samt ”Daglig drift, specialopgaver og bunke”. Derudover kommer du til at løse ad-hoc opgaver for de øvrige arbejdsfællesskaber efter behov.

Arbejdsfællesskaberne er pt. opdelt således (tilpasses løbende afdelingens opgaver):

  • Fravær, Barsel og Orlov. Refusionssøgning og lønindberetning vedr. orlov.
  • Portal og Vejledninger. Vedligehold af intranet, blanketter mv.
  • Undervisning og Introduktion. Undervisning, konsulentbesøg mv.
  • Afstemning og Ferie. Afstemning af alle mellemregningskonti, ferieadministration.
  • Data, Analyse og Kontrol. Udtræk både til internt/eksternt brug + interne kontroller.
  • Brugerstyring og automatisering. Effektivisering af arbejdsgange, bygning af robotter til lønområdet, brugerstyring for systemet på lønområdet.
  • Afregning og refusion. Afregninger, betalinger, refusionssøgning.
  • Intern Teknik og Oplæring. Ansvar for vedligehold af/oplæring i interne IT-systemer.
  • Daglig drift, specialopgaver og bunke. De daglige driftsopgaver som hele afdelingen løser i fællesskab.
Vi arbejder efter en ugeplan, hvor arbejdsopgaverne hver uge bliver fordelt. Det betyder f.eks., at hvis du har ferie, bliver du ikke sat på ugeplanen, så løser dine kolleger i stedet opgaverne.

Vores forventninger til dig?
Du bidrager til, at vi når det høje niveau, som vi efterstræber. Du vil være den bedste til det, du gør. Det vil vi også. Derfor skal vi hjælpe og løfte hinanden gennem sparring og videndeling!
  • Du er serviceminded. Vi er til for at lederne kan få tid til at løse deres kerneopgaver, så du skal , igennem telefonen, kunne vise vores afdelinger, at du har lyst til at hjælpe dem.
  • Du har IT-færdigheder. Du er rutineret bruger af office-pakken. Det er en fordel, hvis du har kendskab til vores hovedsystem KMD OPUS samt erfaring med refusionssøgning via VIRK. Generelt trives du med at arbejde i mange forskellige IT-systemer, og du har en positiv og nysgerrig tilgang til nye løsninger.
  • Du har gode sociale kompetencer og evner at aflæse og betjene alle de forskellige mennesker, du vil komme i kontakt med.
  • Du har gode samarbejdskompetencer ,og du trives i teamsamarbejde både i større og mindre grupper.
  • Du er effektiv, men uden at springe over, hvor gærdet er lavest.
  • Du evner at have mange bolde i luften samtidig med at du bevarer roen og overblikket og formår at gribe boldene.   
  • Du er kontoruddannet eller har en anden relevant uddannelse.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Løn- og Personaleservice består af 1 leder, 19 medarbejdere og en praktikant. Vi er alle vidt forskellige, men mindst én ting har vi tilfælles, vores kerneopgave er: at gøre det nemmere at være leder i Horsens Kommune.

Du vil blive mødt af en afdeling som har høj faglighed og fokus på udvikling – både af opgaveløsningen og af medarbejderne. En afdeling med en uformel tone og hvor arbejdsglæde og en ordentlig balance mellem arbejdsliv og familieliv vægtes højt.

Du vil komme til at sidde i et storrumskontor med dine kolleger og afdelingsleder, men får også mulighed for fordybelse i vores stillearbejdspladser/oplæringspladser.

Ansættelsesvilkår
Du starter hurtigst muligt eller senest pr. 1. juli 2024. Løn- og ansættelsesvilkår følger den gældende overenskomst + evt. forhåndsaftale for området.

Vi holder ansættelsessamtaler den 24. og 27. maj 2024. Samtalerne afholdes på Rådhuset, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens.

Hvis du er interesseret i at høre yderligere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Lone Britt Rasmussen på tlf. 51 72 37 36 eller mail: pelbj@horsens.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041148

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet