BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Logistikmedarbejder
Vi søger en allround logistikmedarbejder, der både skal hjælpe til på lageret og på kontoret.
Arbejdstid:
Arbejdstiden er 37 timer om ugen, og vil variere i tidsrummet fra kl. 6:00 til 16:00.
Arbejdsopgaver:
- Forsendelse af færdigvarer
- Varemodtagelse
- Opmærkning
- Udfærdigelse af forsendelsespapirer
- Diverse ad hoc opgaver
Kompetencer:
- Indehaver af truckcertifikat og kørekort.
- Erfaring med kørsel med lange længder er en fordel.
- Gode IT færdigheder.
- Velfungerende i en omskiftelig og travl hverdag.
- Smilende og positiv med gode samarbejdsevner.
- Erfaring fra logistik er en fordel.
Du bliver timelønsansat med fritvalgskonto, pension, sundhedsforsikring og bliver en del af et team på 5 mand. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Din profil
Vi ansætter ansvarlige medarbejdere, der er pligtopfyldende, mødestabile og kan fremvise straffeattest. Vi forventer også, at du er en god kollega, behandler andre respektfuldt og gerne arbejder sammen med alle typer mennesker. Du formår at bevare hovedet koldt, også selvom du er presset. Du har bopæl i eller i en rimelig afstand fra Horsens, og af kvalitets- og sikkerhedsmæssige årsager er det vigtigt, at du taler, forstår og læser dansk.
Din ansøgning
Hvis arbejdet lyder som noget for dig, kan du sende os din ansøgning med cv og oplysning om reference ved at klikke på linket ”Søg stilling”.
Når du sender din ansøgning, accepterer du samtidig, at vi gemmer din ansøgning i 6 måneder, og du vil blive kontaktet, hvis der skulle opstå en ledig stilling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
A/S HAI Horsens , Sverigesvej 9, 8700 Horsens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985217