Oasen har haft travlt siden genåbningen: “Efterspørgslen været høj, så køkkenet har i den grad haft nok at lave”

Dorthe og Torben står klar til at tage imod de mange gæster. (Foto: Privat)
Profilbillede
dato

Selskabsrestauranten Oasen i Horsens har haft en travl og udfordrende periode siden genåbningen for lidt over et år siden. Trods nedlukninger og restriktioner har Oasen formået at klare sig godt, og dette skyldes både deres loyale gæster og deres dygtige personale.

“Vi kom forholdsvist helskindet gennem nedlukningen. Vores gæster aflyste gudskelov ikke deres fester, men insisterede på at afholde dem, når vi engang kunne åbne dørene op igen. Og vores personale vendte også fuldtalligt tilbage, så vi er meget taknemmelige over for både gæster og medarbejdere,” fortæller Dorthe Lyngholm Larsen, der sammen med sin mand Lars har været indehavere af Oasen i 32 år.

Hun fortæller, at Oasen har fokuseret mere på 'mad ud af huset' på grund af nedlukningerne, og at efterspørgslen på dette er meget høj, da nogle stadig ikke ønsker at deltage i større selskaber.

“Siden genåbningen har vi i højere grad fokuseret på mad ud af huset. Det er ikke alle, der har den samme lyst til at holde store selskaber ude, og så skal vi være parate til at levere den gode mad hjem til dem i stedet. Heldigvis har efterspørgslen været høj, så køkkenet har i den grad haft nok at lave det seneste år,” lyder det fra Lars Mejlstrup Larsen.


Efter genåbningen fokuserer Oasen i højere grad på mad ud af huset. (Foto: Privat)

Travlt siden genåbningen sidste år
Siden da har Oasen haft travlt, da de har haft en del selskaber, som blev udskudt på grund af nedlukningerne. De har formået at opretholde den sædvanlige, gode betjening på trods af travlheden. Dorthe Lyngholm Larsen fortæller, at dette i høj grad skyldes det dygtige personale:

“Vi genåbnede 1. februar 2022, og siden da har vi haft rigtig travlt. Der har været et stort efterslæb af selskaber, der skulle have fundet sted i coronaperioden, som er blevet afholdt det seneste år i stedet. Heldigvis valgte vi at beholde al vores personale under nedlukningerne, så vi har kunnet tilbyde de mange gæster den samme gode betjening som altid.”

Oasen er et eksempel på, hvordan en virksomhed kan overleve og endda trives i en udfordrende tid. Deres fokus på 'mad ud af huset' og deres dedikerede personale har gjort en forskel, og det har ført til en loyale kundebase, der har støttet dem igennem nedlukningerne.

Du finder meget mere om Oasen på deres Facebookside og hjemmeside, og du kan besøge spisestedet på Sognegårdsvej 3 i Horsens.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Cafe Oasen v/Dorthe Lyngholm Larsen & Lars Mejlstrup Larsen