Økonomi-/regnskabsassistent til Liebherr-Danmark ApS i Horsens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny kollega til at styrke vores økonomifunktion

Jobbet:

Har du erfaring med og stor interesse for økonomi/regnskab og evt. IT, og er du på udkig efter et spændende job, hvor du får mulighed for at bruge og udvikle din faglighed i en stor international familieejet virksomhed med dedikerede kolleger. Den mulighed kan vi tilbyde dig hos Liebherr-Danmark Aps.

Vi er i dag 30 ansatte i to afdelinger, hvoraf 15 er på kontor. Her bliver du en del af et stærkt team på 3 personer, der bl.a. håndterer de daglige bogholderiopgaver, lønindberetning samt øvrige regnskabs- og økonomiopgaver herunder rapportering til Liebherr's moderorganisation. Vores ERP-System er Navision, som bliver opgraderet til Business Central i starten af 2024. 

Vi lægger stor vægt på harmoni mellem familieliv og arbejde med mulighed for fleksible arbejdstider.

Opgaver:

Dine arbejdsopgaver vil hovedsagelig omfatte regnskab, økonomi og budgetter for Liebherr- Danmark ApS , samt rapportering af disse oplysninger til moderorganisationens rapporteringssystem SAP med overholdelse af deadlines. 

Sikring af overholdelse af love og regulativer fra myndighederne samt diverse guidelines i koncernen.

Da stillingen er en udvidelse af afdelingen vil du få en grundig oplæring/støtte af de nuværende medarbejdere og mulighed for at præge måden vi arbejder med systemerne fremadrettet.

Medansvar for forberedelse af materiale til revisor.

Du vil referere direkte til CEO i Liebherr-Danmark ApS.

Den ideelle kandidat har samtidig lyst til at varetage IT-funktionen i Liebherr-Danmark ApS, hvilket for en stor dels vedkommende foregår i samarbejde med vores "moderselskab" i Tyskland.

Din profil:

Du er uddannet inden for økonomi/regnskab med nogle års erfaring med udarbejdelse af regnskaber.

Du kan arbejde både i teams og selvstændig og er seriøs og grundig til mindste detalje.

Du kan kommunikere professionelt på dansk og engelsk.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte CEO Kristian Holst - Tel. 21486310.

Ansøgning sendes via knappen "Ansøg dette job" senest den 5.12.2023.

Samtaler holdes løbende så send din ansøgning hurtigst muligt - vi regner med ansættelse pr. 1.2. / 1.3.2024.

Liebherr-Danmark ApS i Horsens

Liebherr Danmark ApS blev oprettet i 2012. Virksomheden har hovedsæde i Horsens og er ansvarlig for salg og service af Liebherr mobilkraner og bæltekraner over 400 t i Danmark og Liebherr Maritime Cranes (port equipment, offshore kraner, skibskraner) i Skandinavien, Finland, Grønland, Island og Færøerne 

Vi er et datterselskab til den velrenommerede og verdensomspændende Liebherr-koncern, som på verdensplan beskæftiger mere end 48.000 ansatte. 

Liebherr- international Group & family enterprise Liebherr


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6e185f68)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LIEBHERR - DANMARK ApS, Plutovej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934991

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet