Produktionsplanlægger til smede- og maskinfabrik

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i et job, hvor du er  med i ordreprocessen fra A-Z, med frihed under ansvar og i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø? Så er du måske Brimas nye produktionsplanlægger

Om Brimas...

Brimas er en smedevirksomhed med speciale i bearbejdning af kundespecifikke opgaver i rustfrit stål, jern og aluminium til industrien i Danmark, Norge og Sverige. Vores kunder er bl.a. beskæftiget indenfor vindmølleindustrien, fødevareindustrien og offshore.

Vi beskæftiger i øjeblikket omkring 55 medarbejdere i 7000 m2 topmoderne produktionsfaciliteter. Vi har oplevet konstant vækst fra virksomhedens start i 1998 og har blandt andet været Gazellevirksomhed 6 gange. Læs mere om os på: www.brimas.dk.

Vi tilbyder en alsidig hverdag  med frihed under ansvar...

I jobbet får du en spændende og alsidig hverdag, hvor du får ansvaret for planlægningen af ordrene i smedeafdelingen, således ordrene leveres til aftalt tid, kvalitet og produktivitet. Hos Brimas arbejder hver enkelt medarbejder ud fra et produktionskoncept, hvor medarbejderen som udgangspunkt følger sit produkt og ordre fra start til slut.

Som produktionsplanlægger hos Brimas vil du have et tæt samarbejde med virksomhedens teknikere i PTA-afdelingen, samt afdelingsansvarlige for laserskæring, kantbukning og spåntagende bearbejdning.
Du vil have ca. 20 medarbejdere i direkte reference, udover 6 lærlinge. Afdelingen har i øvrigt en teknisk supervisor, der har ansvaret for produktiviteten.

Vi har følgende krav til dig:

  • Du har en håndværksmæssig uddannelse inden for jern og metal, fx som Rustfast Klejnsmed, Kleinsmed, Maskinarbejder eller har stor erfaring fra branchen.
  • Du er positiv af natur og evner at finde den rette balance mellem at skabe god stemning OG sikre optimal produktivitet
  • Du har under 1 times transport til arbejdspladsen.
  • Du har interesse for IT og er fortrolig med Officepakken (Word & Excel)

Arbejdsdagen:

Din hverdag bliver i høj grad præget af at holde styr på mange forskellige ordrer på samme tid. Det er derfor vigtigt, at du er fleksibel, evner at omstille dig ift. opgaver og trives i en hverdag med stor alsidighed. Du vil blive involveret i at indkøre et nyt planlægningssystem og få ansvaret for både planlægning af ressourcer og kapacitetsoverblikket.

Hos Brimas får du gode kolleger, hvoraf mange af dem har været i virksomheden i mange år, vi har et godt og positivt arbejdsmiljø, som vi også forventer, at du bidrager til.

Der vil være rig mulighed for at udvikle sig i jobbet OG få flere ansvarsområder, såfremt lysten og kompetencerne er til stede.

Vi tilbyder gode arbejds-, løn- og ansættelsesvilkår, pension og sundhedsforsikring. Derudover er der mulighed for personlig og faglig udvikling, der hvor du har kompetencer og idéer.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=48b78e47)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BRIMAS A/S, Satellitvej, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=48b78e47&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840208

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook