Projektleder til spændende byggeprojekter i Horsens Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du som os en ambition og et ønske om at være med til at sikre gode fysiske rammer for vores brugere, kollegaer og samarbejdspartnere? Så er du måske vores nye projektleder.
 
Horsens Kommune er en af landets hurtigst voksende kommuner - og vi har et stort behov for at udvide, renovere og tilpasse de kommunale bygninger. Du får et spændende og udfordrende job i en organisation, der har fokus på at levere høj kvalitet og god service.
 
Hvem er vi
Ejendomme er en afdeling i Teknik og Miljø, i området Affald, Trafik og Ejendomme. Ejendomme er organiseret i en teamstruktur, som består af Ejendoms Center og Ejendoms Service. Vi er på nuværende tidspunkt 34 medarbejdere i Ejendomme. 15 af disse er vores udekørende tekniskservice korps i Ejendoms Service. Stillingen som Projektleder er placeret sammen med de øvrige 19 kollegaer i Ejendoms Center. Ejendoms Center, er den administrative del af Ejendomme. Her sidder et bredt spænd af fagligheder, der alle arbejder på at udvikle, vedligeholde og styre kommunes ca. 500.000 m2 bygningsmasse.
 
Hvad kan du forvente
Du bliver en del af Ejendomme, en afdeling med høj faglighed og hvor samarbejde og inddragelse er en naturlig vej til den gode løsning. Vi vægter et godt kollegialt arbejdsmiljø højt, hvor sammenhold, godt humør, faglig interesse og gåpåmod er vigtige elementer i dagligdagen. 
 
Hvor har vi fokus
Kernen i vores arbejde er brugerne af vores ejendomme. Vi har fokus på at skabe værdi i deres hverdag. Både ved at arbejde for den gode brugeroplevelse igennem et byggeprojekt, og for at ejendommene er godt vedligeholdt, sikre og tilpasset til fremtiden.
Vi overholder aftaler, løser udfordringer, siger tingene ligeud, og lytter til hvad brugerne har brug for.
 
Samarbejdet i Horsens Kommune, bygger på GOD ADFÆRD, med værdierne: Helhed, Kvalitet, Respekt og Resultat.
 

Nøgleområder for stillingen
Som vores nye projektleder får du fuldt ansvar for egne projekter med opbakning fra både ledelse og kollegaer. Du får mulighed for at følge projektet fra idéen opstår, til den sidste skrue er skruet i.

  • varetage og styre projektledelsen af byggeprojekter fra idé - programmering til aflevering og i driftssætning
  • udarbejde forundersøgelser, volumenstudier og lettere skitseringsopgaver i de indledende faser
  • sikre koordinering med bruger, bygherrerådgiver, rådgivere, byggeledere, entreprenører
  • varetage økonomistyring og følge op på fremdriften og kvaliteten i projekterne
  • sikre godt samarbejde og god kommunikation med ovennævnte aktører samt bevare overblik og fokus
  • bidrage med din viden og kendskab til byggeri og granskningen af projekter i samarbejde med dine kollegaer.

Hvilken profil søger vi
  • du kendetegnes ved ordentlighed, troværdighed, tillid, og kreativitet
  • du er selvstændig og i stand til at træffe beslutninger med øje for opgaven, og du er proaktiv
  • du er en god teamspiller som medvirker til at udvikle samarbejdet på tværs
  • du har gode kommunikations og samarbejdsevner, samt er serviceorienteret og forstår behovet herfor
  • du kan bevare et godt overblik med øje for kvaliteten i processen/opgaverne.

Vi forestiller os, du har følgende kvalifikationer og Kompetencer
  • du har en relevant uddannelse som f.eks. bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende
  • du har minimum 5 års erfaring med projektering, projektledelse og byggeledelse
  • du har et godt kendskab til regelgrundlaget for byggeri (BR18, udbudsregler, ydelses­beskrivelser, almindelige bestemmelser for byggeri)
  • du har erfaring med at lede projekter i alle størrelser fra mindre ombygninger til større nybyggerier fra start til slut
  • du har erfaringer med løbende inddragelse af brugere, rådgivere, myndigheder samt entreprenører
  • du kan anvende gængse IT programmer på bruger niveau, så som Office365
  • du har erfaring med at arbejde med digitalt udbud og projektwebs. I Horsens kommune anvender vi Ibinder
  • har du erfaringer med kommunale journaliseringssystemer er det kun et plus.

Løn- og ansættelsesvilkår
  • stillingen er normeret til 37 timer ugentligt med flekstid
  • løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede fagorganisation.

Kontakt oplysninger
Hvis du er blevet nysgerrig og vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jesper Engvang på tlf. 2965 6813.
 
Ansøgningsfrist
Søndag den 4. august 2024.
Ansøgning, CV, uddannelsesbeviser og evt. andre relevante dokumenter sendes via kommunens rekrutteringssystem.
 
Det forventes, at der vil blive afholdt ansættelsessamtaler tirsdag den 13. august 2024. Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2024 eller snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Horsens Kommune, Chr M Østergaards Vej 4, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6076016

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook