Projektlederassistent til tværgående projekter i Skatteforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en rolle, hvor du får hjulene til at køre ved at have styr på projektleverancer og sørger for omhyggelig og rettidig opfølgning? Vil du være med til at sikre de bedste betingelser for sikker drift af processer omkring projekter? Så får du mulighed for at blive en del af et stærkt Projektteam, der forstår værdien af dit bidrag, og som glæder sig til at få dig med på holdet.

Projektlederassistent
Vores Projektteam er i udvikling og opgavemængden stiger stødt. Vi søger en dygtig projektlederassistent til at supportere vores projektledere med en række administrative opgaver sammen med de andre projektlederassistenter i teamet.

Du bliver en del af Projektteamet, der består af 8 medarbejdere og en Teamkoordinator: Belinda Duus Hansen. Projektteamet sørger for at sikre overholdelse af de regnskabsmæssige krav i projekter på tværs af Skatteforvaltningen – herunder sikring af, at vi understøtter Statens IT-projektmodel. Vi arbejder målrettet på udvikling af stærke processer i vores Projektteam, så vi kan arbejde effektivt og med et tværgående blik for den værdi Skatteforvaltningen repræsenterer i vores samfund.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Opfølgning på projektleverancer, økonomi og tidsplaner
  • Booking af møder med tydelige, informative og venligt formuleret dagsordner
  • Udarbejdelse af mødeforberedende materiale som f.eks. PowerPoint Præsentationer mv.
  • Ad hoc-opgaver for Projektteamet
Glad og omhyggelig kollega, der har styr på tingene og som følger op
Du er uddannet finansøkonom, administrationsbachelor eller tilsvarende. Du skriver og taler dansk på forretningsniveau og leverer pæne og overskuelige opstillinger. Du begår dig ubesværet i Word og PowerPoint og formår at kommunikere med modtageren for øje.

Du arbejder grundigt og omhyggeligt med detaljer, er velorganiseret og har en struktureret arbejdsstil. Du har en systematisk tilgang til rettidig opfølgning og sikrer leverancer i rette kvalitet. Du har en naturlig serviceorienteret tilgang til opgaver og håndterer en omskiftelig hverdag med et smil. Du er forandringsparat og trives med, at processerne udvikler sig over tid.

Sidst, men ikke mindst, er du omgængelig og positivt indstillet. Du arbejder ud fra devisen, at det bedste samarbejde opstår med oprigtig nysgerrighed, gensidig respekt og fælles mål. Du har naturligt flair for at forsøge at finde den bedste løsning, så både du og dine kollegaer får det bedst mulige afsæt for at løse de opgaver, som teamet løfter sammen. Ud over samarbejdet med kollegaer i kontoret og i afdelingen vil du også få kontakt med kolleger i hele Skatteforvaltningen – f.eks. i forbindelse med mødebookinger.

Om os: Kontoret Regnskabsprojekter og Styring
Du bliver en del af kontoret Regnskabsprojekter og Styring, der organisatorisk er placeret i afdelingen Regnskab § 38 i fagområdet Økonomi i Skattestyrelsen. Kontorets opgaveportefølje består blandt andet af sikring af at nuværende og fremtidige it-løsninger og systemer kan understøtte korrekt og effektiv regnskabsaflæggelse af Statens indtægtsregnskab. Projektteamet har opgaven med at indgå som intern projektleder på projekter og initiativer med betydning for regnskabsaflæggelsen på vegne af afdelingen. Derudover leveres løbende en risikorettet rapportering til ledelsen. Her kommer du til at spille en vigtig rolle sammen med dine 14 dygtige kolleger i kontorets to teams.

Kontoret er en god blanding af meget erfarne kollegaer og kollegaer med kortere erfaring i Skatteforvaltningen. Vores kultur er præget af engagement og initiativ i arbejdet mod fælles mål. Vi har høj faglighed ledsaget af hjælpsomhed og vidensdeling i samarbejdet for at løse opgaver og udfordringer.

Hvis du gerne vil gøre en forskel for fremtiden i Danmarks største regnskab, så får du her muligheden for at blive en del af et kontor, som er klar til at klæde dig godt på med faglig sparring, et skræddersyet introduktionsforløb, så du hurtigt får mulighed for at varetage opgaver selvstændigt. Der er gode muligheder for både personlig og faglig udvikling, som vi understøtter gennem løbende udviklingssamtaler med både teamkoordinator og kontorchef.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest kl. 10:00 den 7. august 2023. Spørgsmål besvares gerne af kontorchef Line Boysen Lassesen. Send venligst SMS til 29 93 68 07, så ringer Line tilbage.

Vi afholder første runde samtaler den 16. og 17. august 2023. Anden runde samtaler er planlagt til afholdelse i uge 34. Der vil indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2023 eller hurtigst muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet er Grønlandsvej 5, 8700 Horsens.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Horsens, Grønlandsvej 5, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170086&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860412

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet