BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Moment søger en receptionist, på vegne af en større virksomhed placeret i Midtjylland, der ligger omtrent 15 kilometer nord for Horsens.
Jobbet
Som receptionist vil du fysisk bemande virksomhedens reception og varetage klassiske receptionistopgaver. Det er eksempelvis, modtagelse af gæster, besvare henvendelser på telefon og mail, samt tillige forefaldende ad hoc administrative opgaver, såvel som lettere praktisk arbejde i løbet af dagen.
Du får derudover til opgave at:
- At tage imod gæster på både dansk og engelsk
- Modtage og booke forsendelser
- Mødelokalebooking
- Sikre at mødelokaler fremstår pæne, ryddet og klar til brug
- Bestilling af kontorartikler
Din profil
For at komme i betragtning til stillingen er det vigtigt, at du er serviceminded af natur, og trives med at være i kontakt med mange mennesker i løbet af en dag. Derudover er det vigtigt, at du har let til smil, og kan bidrage til den gode stemning i receptionen.
Derudover ser vi gerne, at du:
- Kan begå dig på både dansk og engelsk.
- Er struktureret af natur
- Er IT-kyndig
- Er præsentabel, imødekommende og udadvendt.
Det er en fordel at have erfaring fra en lignende stilling.
Praktisk
Løn efter kvalifikationer.
Opstart: Mandag d. 18/12-23, og vikariatet varer frem til udgangen af januar 2024, med mulighed for forlængelse.
Arbejdstid: 30-37 timer om ugen, indenfor normal kontortid.
Det er en fordel hvis du har bil, i forhold til transport.
Vi vil gennemgå ansøgninger løbende, hvorfor det ville være en fordel, hvis du allerede søger jobbet i dag.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957926