Regnskabsansvarlig til Vikar- og Rekrutteringsbranchen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du udadvendt og serviceminded? Og vil du gerne have et job i HR-branchen? Så er det dig vi leder efter, som Regnskabsansvarlig til vores administration i Horsens.

Du bliver en vigtig del af det administrative team, som udover dig, består af 2 dygtige kollegaer. Du vil komme til at spille en central rolle i at sikre nøjagtig og effektiv håndtering af vores økonomi og regnskaber.

Det er vigtigt, at du trives i en meget udadvendt rolle, da din kontaktflade bliver stor. Både på tværs af vores organisation, men også eksternt. Det falder dig derfor naturligt at bidrage med højt humør og en sjov bemærkning samt en naturlig hjælpsomhed. 

Vi har en stor forventning om, at du bidrager til, at vi fortsat yder en sublim service overfor vores samarbejdspartnere, som består af vikarer, kunder og leverandører.

 

Arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for den daglige bogføring
  • Ansvarlig for månedsregnskab
  • Ansvarlig for regnskabsafslutning
  • Håndtering af debitor- og kreditorstyring
  • Udarbejdelse af løn til funktionærer
  • Udarbejdelse af løn til timelønnede (vikarer)
  • Indgår i den daglige drift i administrationen
  • Tæt med ledelsen for at sikre finansiel gennemsigtighed

 

Kvalifikationer:

  • Erfaring fra lignende job
  • En uddannelsesmæssig baggrund, der svarer til stillingen
  • Solid forståelse af regnskabsprincipper og lovgivning
  • Erfaring med at lave løn
  • Stærke kommunikations- og samarbejdsevner
  • Proaktiv tilgang og evnen til at arbejde selvstændigt
  • Kendskab til Economics og Proløn
  • Kendskab til diverse overenskomster

 

Personlige egenskaber:

Vi søger en udadvendt og engageret person, der trives i en dynamisk arbejdskultur, hvor ikke 2 dage er ens. Du er serviceminded, detaljeorienteret og har evnen til at bevare overblikket, selv i travle perioder. Du er en holdspiller, der værdsætter samarbejde og bidrager positivt til arbejdsmiljøet.

 

Vi tilbyder:

En spændende og udfordrende rolle i en mellemstor virksomhed med en flad organisation. Et dynamisk og inkluderende arbejdsmiljø. Løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.

 

Hvis du kan se dig selv i denne rolle, så hører vi meget gerne fra dig. Du søger stillingen ved at benytte ”ansøger-knappen”.

 

Har du yderligere spørgsmål, så ring til Berit Færgemann på mobil 25 23 46 04.

 

Vi ser frem til at høre fra dig. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Horsens Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Medarbejderne ApS, Godsbanegade, 8700 Horsens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937323

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet